Football Manager 2012 Fryser Random...

• Jeg har et problem med fm 2012, det fryser ramdon når jeg spiller en kamp, hele pc skal derfor hard resettes, altså med reset knappen eller holde power knappen ned for at slukke pc'en, jeg har intet ændret ved pc'en andet end opgraderet grafik driver fra catalyst 11.9 til 11.10 ati drivere...

min pc består af :

Intel Q9650 4x 3 GHz
    Asus Rampage Formula "nyeste bios"
    Ocz 1150 5-5-5-18
    XFX 6990 4Gb
    XFX 6990 4Gb
    Asus Essence stx
    2x wd raptor 600gb
    3x 1500gb
    Dvd brænder

min pc er ikke overclocked da jeg venter på ny pc dele som kommer fra eller måske i næste uge.

har spillet wow,tintin,pes2012 og lidt andre spile uden den fryser...har også kørt prime 95 for at teste om der var en hardware fejl....har også kørt spinrite til at teste hdd for fejl...men intet der....

har nogen af jer problemer det der spil?

• ja allle drivere er opdateret, har spillet alle min andre spil, kan conkludere at det kun er fm 2012 der fryser...så tror det er en grafik kort problem eller driver...måske kan det være crossfire problem...

det er ikke mine 2x 6990 4gb jeg opgraderer lol, men får et MAXIMUS IV Extreme-Z + Intel Core i7-2700K 4*3.50Ghz 8MB + 16 gb ddr 3 ram 1600 mhz....

rammene er kun intil jeg skal overclocket, der skal jeg på udkig efter bedre...men har kun lige penge til de ram pt...:)