• Quote

    Oprindeligt indlæg af ZYBER GAMER
    skal man have et specielt graffikkort for at kunne afspille 3d film eller kan mit godt gøre det ?


    Mig bekendt skal du bare bruge det rigtige encoding software og så selvfølgelig have skærm/TV og briller til det og så spiller det.

    If you make it idiotproof then some will just make a better idiot.. =P


    Asus Maximus III Gene
    I7 - 860@4Ghz Corsair H70
    Gainward GTX470
    Corsair Dominator GT PC17066 4 x 2GB
    Creative SB X-Fi XtremeMusic
    OCZ Vertes 3 + Intel x-25 m80 2.Gen Triple boot: Lion, W7,Ubuntu
    Dell U2711 + vertical Samsung SyncMaster 226BW

  • Det kommer an på hvilken opsætning du er ude efter hvis det nvidia løsning så skal du have et 3d supported kort og skærm samt brillerne fra nvidia det kan du læse om på deres side, hvis du køre med 3d fra f.esk. dit samsung tv, kræver det ikke noget specielt fra din maskine så længe dine 3d bluerays er SBS f.eks. der er det fjernsynet som sørger for at synce side by side billedet sammen til 1 stort og synce med dine samsung briller hvor nvidia's løsning er det dit gfx kort som skal klare og scyne billederne sammen, håber det gir mening.

    1x ASUS Maximus IV Extreme-Z
    1x Intel® Core™ i7-2600K Processor @ 4.430 mhz - Corsair H60
    2x Gainward GeForce GTX 570 1280MB
    1x Corsair Vengeance™ DDR3 1600MHz 16GB CL9 Kit w/4x 4GB XMS3 modules
    1x Corsair TX V2 850W PSU

    Rettet en gang, sidst af Jaiz ().

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af ZYBER GAMER
    jeg har faktisk overvejet at købe et samsung tv til at se 3d film på fra min computer så der kan jeg sasgtens bruge det jeg har nu eller hvad ?


    Jeg vil gætte på at det ikke vil virke, da dit radeon 5850 grafikkort ikke understøtter HDMI 1.4 som er nødvendigt for 3D, men jeg er ikke nogen ekspert indenfor det felt.

    Husk at tænke dig om inden du poster, underbyg gerne svar med argumenter baseret på fakta og husk kilder.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af RTM


    Jeg vil gætte på at det ikke vil virke, da dit radeon 5850 grafikkort ikke understøtter HDMI 1.4 som er nødvendigt for 3D, men jeg er ikke nogen ekspert indenfor det felt.


    3D kræver ikke HDMI 1,4 , hvis dine 3D film er SBS halfsize kan du sagtens se det fra alle standard grafikkort, det kræver intet ekstra af maskinen da det fjernsynet som sørger for at merge den venstre og højre side af billedet sammen til 3D (du vælger blot 3D på fjernsynet og SBS) også tager du dine briller på også der film :) , men bemærk lys som står tæt på fjernsynet vil du nok have lyst til at have slukket da det ellers står og filmre ret irriterende men det finder man hurtigt ud af.

    1x ASUS Maximus IV Extreme-Z
    1x Intel® Core™ i7-2600K Processor @ 4.430 mhz - Corsair H60
    2x Gainward GeForce GTX 570 1280MB
    1x Corsair Vengeance™ DDR3 1600MHz 16GB CL9 Kit w/4x 4GB XMS3 modules
    1x Corsair TX V2 850W PSU