1*120, 1*240mm radiator

  • Efter at have nærstuderet carbide 400R (takket være din anbefaling :) ) skal jeg sige at kabinettet primært er lavet til corsairs egne vandkølersæt. Toppen er lavet til at et H100 kan passe som smurt, men hvis du har høje MOSFET kølere og RAM sockets sidder højt på dit MB, kan der opstå problemer med tykkere radiatorer end H100s


    Hvis dit GFX er kort nok, kan du alternativt placere din dobbelt rad nede ved harddiskene eller lave lidt mods, så rad sidder udenpå på toppen.


    Den lille radiator kan måske sidde bagi på exhaust, men det er svært at bedømme på øjemål...


    Jeg tror i det hele taget du skal lege lidt med det (brug evt. papskabeloner) og se om det passer ind.

    CPU: Pentium III 500 MHz
    RAM: 256 MB PC133 SD RAM
    Bundkort: HP bundkort
    GPU: Matrox MGA G200

  • det var også planen at jeg ville sætte den ved mine hdd's men blæserne rammer næsten bunden, og så skal den der kant til fittings jo også være der, så der er ikke nok plads:(


    men jeg skal have købt mig noget nyt slange såden at jeg kan sætte min radiator over mit kabi:), lige nu sidder blæserne over mit kabi :)