problemer med opdatering til iOS5

  • Hallo


    jeg håber der er nogen som kan hjælpe mig med mit lille problem...


    jeg skal have min 3GS opdateret med iOS5, men jeg kan ikk komme videre fra at sikkerhedskopier min phone, den kan stå på det i timevis uden der sker noget, prøver jeg at sikkerhedskopiere normalt skriver den bare "iTunes kunne ikke sikkerhedskopiere iPhone, fordi der ikke kunne startes en session med iPhone"


    jeg har prøvet at smide en gammel sikkerhedskopi på uden held og installeret iTunes om uden held...


    nogen som har nogle andre gode idéer ? :)

  • Jeg kan ikke hjælpe dig med backup'en.
    Men du kan måske gøre noget andet.


    Du kan evt. bruge appet iDrive til at lave en online backup af alle dine kontakter.
    Dine billeder kan du så kopiere over på computeren, og din kalender kan du evt.
    sync'e med Google's kalender.
    Dine notes (hvis du har nogen) kan du maile til dig selv.


    Derefter kan du så gendanne din iPhone i iTunes uden at lave en backup,
    og så efterfølgende downloade dine kontakter igen med iDrive,
    og sætte et sync op til din kalender, så du får dine aftaler osv over på mobilen igen,
    samt lave et album med de billeder du ønsker at få over på iPhonen igen.


    Så har du ikke mistet alverden.
    Hvis du så har nogle vigtige sms'er, kan du jo også emaile dem til dig selv.

  • Ja de ryger desværre når man ikke kan lave en backup.


    Men nu da du er på iOS 5, så skynd dig at opret en iCloud bruger,
    og sæt din iPhone til automatisk at lave backups til iCloud i stedet for iTunes.
    Så gemmer den en backup hver gang du oplader den. (hvis du altså har den på WiFi)


    Det kan jo være et eller andet på din PC der gør at den ikke rigtigt vil lave backups.
    Det kan du udelukke ved at bruge iCloud.