The Settlers 7 - PC

  • Ubisoft som er producenten af dette spil, har i mange år udviklet og udgivet spil. Ubisoft er grundet de mange udgivelser set på som værende et af de større video game publisher i dag. Det er et fransk firma som har hovedkvarter i Montreuil-sous-Bois i Frankrig. Ubisoft blev grundlagt i 1986 med henblik på at udgive computer spil men fik brug for hjælp og indgik en aftale med blandt andet Electronic Arts som meget vel kan have været med til at løfte Ubisoft og hjulpet dem til hvad de er i dag.
    I 2008 fik de titlen som den tredje største selvstændige udgiver af video spil som giver os en hvis forventning med hensyn til dette spil. The settlers 7 er det sidste udgivet spil af serien The Settlers som uden tvivl har været en success så det bliver spændende at kigge nærmere på.


    Læs testen her:


    http://www.tweak.dk/review/The_Settlers_7_-_PC/1305/1/1

  • I forhold til de første Settlers spil er det ret ringe.. Jeg spillede det et par dage og gik derefter tilbage til Settlers 4 igen. Det har bare ikke det samme over sig og er alt for begrænset og ensformigt i længden. Hvis man er til de senere Settlers spil er det sikkert fint, men er man til 3'eren og 4'eren er det her et helt andet spil..

    Lian Li V2000B - HX1000W
    DFI DK X58 - 920 - ATI 5870
    6GB OCZ PC12800 CL7 - 2*Samsung 2443BW - Samsung 240HD
    Seagate ES.2 32mb 250GB - 2*WD160GB RE SATA2 - 1 TB USB - 1TB Lan
    måske en MD20 til salg

  • Må indrømme, at jeg ikke har prøvet de helt gamle settlers spil. Fik foræret 6éren The Rise of and Empire for noget tid siden, så det er det eneste jeg har at sætte det op imod :).