v: min spand

  • hej tweak,


    jeg rejser pt. meget men elsker at komme hjem at game på min rig. bruger den dog ikk så meget så overvejede at sælge den. men efter have set vurdering af gamin-king grej, tør jeg næsten ikk spørge hvad i tror den vil kunne indbringe.... har jo desværre lid tid på bagen efterhånden, men ikk kørt det ville, vi snakker måske et par timer om ugen i gennemsnit set over dens levetid...


    er self godt klar over den ikk er state of the art, men den følger nu meget fint med...


    se signatur.

  • tror du kan få omkring 2000 med grej for den..

    PII 1090T, Asus Crosshair 4 Formula, G.Skill 2*2gb Eco 1600, XFX 6970, Thermaltake Element V, Coolermaster 1250W Pro, Acer GD245HQ

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af rasm401i
    du har pm.


    jep har set den og svaret.


    -------------


    hmm 2k var dælme ikke meget, alene vand og kabinet koster jo mere end det (og ja nu ved jeg også godt at vandet ikke er beskrevet særlig godt) men takker da for input :)..

  • har fået bestilt mig en gamer bærbar, så min rig ryger nok til salg, og helst i et stykke, dog er der en der har henvendt sig på min vandkøling så det ryger måske forsigt, men kan da så småt begynde at tage imod "for"bud, der skal nok komme en rigtig salgstråd i løbet af næste uge..

  • Core i7 I7-3770k 3500@4800 Siberian Tiger II
    Gigabyte GA-Z77X-UD3H
    Corsair Vengeance 4 x 4 GB 1866MHZ
    Intel Solid-State Drive 520 series 240GB
    1000gb Seagate 7200.10 (lager)
    Gigabyte GV-R797OC-3GD
    T&T 850watt
    LG GGWH20L Super Multi Blue
    Windows 7 Ultimate