IPAD 2 3G - hvilket abonnement ?

  • Hej gutter og gutinder....


    jeg har købt en IPAD2 3G til konen og skal så bruge et data abonnement til den


    jeg kan se den bruger mikro sim kort, så man kan selvfølgeligt ikke bare sætte sit eget sim kort i når man lige skal bruge ipad'en :boxed:


    så jeg skal ha mig et andet sim kort der kan bruges...


    nogen der kan anbefale noget ? hvis man får sig et andet data sim kort kan den så egentligt bruges tli at ringe fra ? kan man sende sms'er fra den eller ?


    tak :$ :cheers:

    Dyas


    Lian Li TYR pc-x 2000 full tower - Corsair HX1000W Modular psu - Asus Rampage II Extreme
    Intel® Core™ i7 965 Extreme Edition @3,6 Ghz + Thermalright Ultra-120 eXtreme Rev.c
    gigabyte GTX570 "super overclock" - 6 GB Kingston HyperX 16000
    80GB Intel SSD - Samsung Syncmaster TA950 27" - Logitech Z5450 THX Sorround + Sennheizer HD650


    Laptop
    PS3
    Wii


  • Et micro SIM-kort har nøjagtig samme chip som et almindelig SIM-kort.


    Med hensyn til om du kan ringe og SMS'e fra det kommer jo helt an på hvilket abonnement
    du anskaffer dig til den.


    Jeg vil dog foreslå et rent data-abonnement til den.


    Hvis i forvejen har abonnement hos 3, kan du få deres 3datadeling,
    så du kun har ét abonnement fordelt på flere SIM-kort.


    Ellers er det noget som det her:
    http://oister.dk/Mobilt-Bredband/


    Hvis du skal rundt omkring i Danmark, vil jeg råde dig til at holde dig til en udbyder med god
    og ikke mindst hurtigt data-dækning, som fx 3's net.


    Oister bruger også 3's net.


    Jeg har tidligere haft BiBoB, som bruger Telenor's net, men droppede det da der simpelthen var
    alt for dårlig data-dækning der hvor jeg skulle bruge det.

  • hej bubbi


    jeg har idag TDC erhverv's abonement med masser af data osv... jeg har haft ringet til dem, men umiddelbart kan man ikke dele et abonnement ved dem, så der er jeg tvunget til at købe et ekstra til ca. 100 kr i måneden det er så 6mbit med 5gb data i måneden.


    jeg skal under ingen omstændigheder ha telenor eller nogen der bruger deres net...


    jeg må kigge lidt rundt og finde det bedste / billigste

    Dyas


    Lian Li TYR pc-x 2000 full tower - Corsair HX1000W Modular psu - Asus Rampage II Extreme
    Intel® Core™ i7 965 Extreme Edition @3,6 Ghz + Thermalright Ultra-120 eXtreme Rev.c
    gigabyte GTX570 "super overclock" - 6 GB Kingston HyperX 16000
    80GB Intel SSD - Samsung Syncmaster TA950 27" - Logitech Z5450 THX Sorround + Sennheizer HD650


    Laptop
    PS3
    Wii