Nogle der lægger inde med en gæste key til d3?? for så kunne jeg rigtig godt tænke mig en
Vil godt betale noget for den hvis det er inde for rimelighedsen grænse
Diablo 3
-
-
Da man kun kan få en beta key i Danmark igennem opt-in, (det vil sige hvis du har et andet spil fra Blizzard, herunder World of Warcraft eksempelvis og betaler licensen og har signet op til beta kan du blive udtrukket), og ikke igennem Facebook, da Danmark ikke kan deltage i lodtrækningen, kan jeg fortælle dig at der er INGEN der kan give dig en key.
- Sorry for de dårlige nyheder.
-
Du skal da bare signe dig op med en anden profil en en Dansk ? Så er der da en mulighed for at vinde en beta key
-
Du skal da bare signe dig op med en anden profil en en Dansk ? Så er der da en mulighed for at vinde en beta key
http://www.tweak.dk/nyheder2.p…l_Diablo_III_paa_Facebook
- Det er hvad jeg selv har gjort ihvertfald, men tænker nu mere at når de smider en key til dig på din battle.net account, så finder de nok hurtigt ud af at man har en adresse i Danmark. Og ved heller ikke om det strider imod deres regler. Har ikke lige læst den der 4 siders rules igennem.
-
^ What pinky said.
Blizzard er som så rét ligeglade med Lande - det er dansk lov der blokerer, ikke Blizzard der vælger at låse os ude. Så de gør typisk kun noget hvis de bliver gjort opmærksomme på "problemet".