EA har for længst bekendtgjort, at Battlefield 3 vil få tre gange så meget DLC (DownLoadable Content) som Bad Company 2, og vi skal jo nok forvente, at det vil koste penge, så jeg vil høre hvor mange her der egentlig har tænkt sig at købe DLC til BF3!

Vil du købe DLC til Battlefield 3?
-
-
Jeg køber ikke selv slavisk alt hvad der bliver sendt ud, er meget kræsen når det gælder DLC, men hvis det er godt holder jeg mig ikke tilbage!
-
Oprindeligt indlæg af Franner
Jeg køber ikke selv slavisk alt hvad der bliver sendt ud, er meget kræsen når det gælder DLC, men hvis det er godt holder jeg mig ikke tilbage!
Nu skrev du det,men er enig;) -
Hvis det er noget jeg ville kunne bruge, eller hvis det ser spændende og godt ud, ja så vil jeg med glæde betale for det. Det skal så også være noget der er lagt arbejde i så, gider ikke ligesom bc2 med at få en anden gamemode på allerede eksisterende maps
-
Jeg vil hellere end gerne betale, det jeg skal betale for, skal bare bidrage med noget nyt, og være ordentligt! Ville f.eks. gerne betale for 4 nye maps, men de skal f.eks. ikke koster mere end 50kr, hvis det er det eneste den vil indeholde.