Købe dele fra USA?

  • Hej Tweak,


    Nu står det sådan at min far snart skal et smut til USA, og det fik mig til at tænke på at bestille mine computer dele med hjem.


    Han mente dog helt og holdent at det ikke var kompatibelt pga. forskellige volt.


    Jeg var nu rimelig sikker på at det ikke forholdte sig sådan, men nu vil jeg være 100% sikker.


    Er det fordelagtigt at købe dele i USA (prismæssigt), og er der nogle kompatibilitetsproblemer involveret med at bruge dele derfra?


    Update Vil også godt høre om der er nogen der kender de gode steder at købe dele. Det skal helst ligge i Miami området.



    Mvh
    Thylion

  • Den eneste del hvor du skal være obs på spændingsforskel er på PSU'en, ellers er der ikk noget i den retning.


    Dog skal du tænke over til så som RMA/garanti, det kan gå hen og blive noget bøvl og ellers er der ikk så meget og spare, tag et kig på evt tyskland =)

    If you make it idiotproof then some will just make a better idiot.. =P


    Asus Maximus III Gene
    I7 - 860@4Ghz Corsair H70
    Gainward GTX470
    Corsair Dominator GT PC17066 4 x 2GB
    Creative SB X-Fi XtremeMusic
    OCZ Vertes 3 + Intel x-25 m80 2.Gen Triple boot: Lion, W7,Ubuntu
    Dell U2711 + vertical Samsung SyncMaster 226BW

  • Ja der er tit lidt og spare i tyskland og UK pga den lavere moms og UK pga kursforskellen som svinger lidt så der er lidt og spare ja. Men du skal som sagt være obs på RMA/garanti og eventuelle problemer der kan opstår pga køb i udlandet.

    If you make it idiotproof then some will just make a better idiot.. =P


    Asus Maximus III Gene
    I7 - 860@4Ghz Corsair H70
    Gainward GTX470
    Corsair Dominator GT PC17066 4 x 2GB
    Creative SB X-Fi XtremeMusic
    OCZ Vertes 3 + Intel x-25 m80 2.Gen Triple boot: Lion, W7,Ubuntu
    Dell U2711 + vertical Samsung SyncMaster 226BW