S: Corsair H60 vandkøling

  • Hej Folkens,


    Jeg sælger hermed mit "nye" Corsair H60 vandkøling, det er komplet med alle skruer brackets blæser osv. Har kun brugt det i ca.en måned, men sælger det nu da jeg har valgt at gå en anden vej med lille kabinet osv.


    Pris: 400,-


    Du kan afhente ellers sender jeg det gerne forsvarligt pakket til dig. Og kvittering medfølger selvfølgelig.


    Bud modtages ikke og prisen er fast.


    Befinder sig i Hadsund (midt imellem Randers og Aalborg)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af mike1266
    Er prisen med porto? vis ikke synes jeg det er en lidt dyr pris, Og hvad med pasten?


    Må man sige. :$
    http://www.edbpriser.dk/Produc…?q=H60&sp=all&pid=4837936

    Core i7 I7-3770k 3500@4800 Siberian Tiger II
    Gigabyte GA-Z77X-UD3H
    Corsair Vengeance 4 x 4 GB 1866MHZ
    Intel Solid-State Drive 520 series 240GB
    1000gb Seagate 7200.10 (lager)
    Gigabyte GV-R797OC-3GD
    T&T 850watt
    LG GGWH20L Super Multi Blue
    Windows 7 Ultimate

  • Okay nu svarer jeg så på jeres indlæg én gang for alle...


    Hvad prisen er hos forskellige forhandlere er egentlig ret ligegyldigt for hvad JEG vil ha, for det JEG sælger...


    Og eftersom det er som nyt, vil prisen jo ligge i nærheden af ny-prisen. Hvis man tror noget andet, må man jo være totalt infantil... Og garantien er jo det samme, stadigvæk de 5 år som Corsair tilbyder...


    Og lad os nu kigge på retningslinjerne som er udstikket for køb og salg:


    Citat fra retningslinjerne:
    "Må jeg godt tilføje min mening, selvom jeg ikke er interesseret i produktet?


    Nej. Vi ser helst at trådene foregår så gnidningsfrit og succesfuldt som muligt, og det har ofte vist sig at det ender med flaming og uroligheder, når folk udtrykker sig kritisk over for salgsprisen eller andre ting, uden egentlig at være interesseret i selve produktet.


    Derfor: Skriv kun i en Køb-&-Salgstråd, hvis du er interesseret i produktet. Så kan du altid tage prisforhandlingerne derfra. Wink



    Men hvad hvis en bruger sælger noget til en uretfærdigt pris?


    Så er det køber- eller sælgers eget problem. Det er ganske enkelt op til den enkelte køber, selv at undersøge hvordan nypriserne er, så han/hun ikke bliver snydt.


    Hvis du alligevel føler at du er nødt til at udtrykke din kritiske holdning, til de priser der blivet handlet med, kan du ganske enkelt sende en PM (Privat Meddelelse) til sælgeren, eller eventuelle brugere der har vist interesse for handlen, og derved advare/informere dem."


    Citat slut.


    Men noget helt andet, nej der er ikke kølepasta på, men sku nok kunne finde noget der kan sendes/leveres med. Ingen problem.