Ydeevnen for afspilning af video kunne ikke måles?

  • Sådan ser det ud når jeg vil måle windows experience index i windows 7 ultimate N......


    Vuderingen der blev anmodet om, kan ikke fuldføres.
    Denne computer har ikke den nødvendige multimediaunderstyttelse til at køre vuderingen..
    Har også problemer med alle mine spil, de chrasher.
    Har prøvet formatering, to forskellige styre systemer.
    forskellige drivere og intet hjælper?
    Fatter det ikke.


    System er.helt nyt hardware


    Win 7 32bit N
    Phenom x6 t1055
    HD 6850
    8gb ram 1333mhz
    500 gb WD.
    Msi AM3+ 940A
    kører med den seneste catalyst driver...
    ander ikkke hvad jeg stille op

  • Opdater til seneste BIOS og se om indstillingerne heri er korrekte: clocks, volt, etc. på ram og CPU.

    Fractal Node 305 hvid - SeaSonic Focus+ 850W - Intel Core i7-8700 - AsRock Z370 mITX - 16gb DDR4-3000MHz - GTX 1080Ti - 1TB NVME SSD - Predator X34A - Corsair K70, Razer Mamba Tournament, SS Wireless H

    Rettet en gang, sidst af Renegger ().

  • Der kan være så mange ting galt, men jeg vil gerne have lidt mere info:


    Hvilken PSU har du i computeren, hvis du har købt noget billigt ragelse, er der en god sandsynlighed for at det har noget med det at gøre (nemmeste er at teste med en anden).


    Hvilke drivers har du installeret, du bør naturligvis installere meget mere end kun grafikkort driveren, så det vil være rart hvis du laver et overblik over det.


    Har du opdateret windows med SP1 og det hele?


    Derudover lægger jeg mærke til at du bruger 32bit windows 7, men har 8GB ram i computeren, du bør bruge 64bit windows hvis du vil benytte mere end 4 GB RAM.

    Husk at tænke dig om inden du poster, underbyg gerne svar med argumenter baseret på fakta og husk kilder.

  • Et godt sted og starte er altid memtest for at se om det er dine ram og derefter noget benchmark for at se om du på andre måder kan isolere dit problem, hvordan er dine temps?

    If you make it idiotproof then some will just make a better idiot.. =P


    Asus Maximus III Gene
    I7 - 860@4Ghz Corsair H70
    Gainward GTX470
    Corsair Dominator GT PC17066 4 x 2GB
    Creative SB X-Fi XtremeMusic
    OCZ Vertes 3 + Intel x-25 m80 2.Gen Triple boot: Lion, W7,Ubuntu
    Dell U2711 + vertical Samsung SyncMaster 226BW