Rambo spil på vej

  • Det er egentlig utroligt, at det ikke er sket før, men bedre sent end aldrig, for nu er der blevet annonceret et First Person Shooter Rambo spil! Og det bliver endda en såkaldt 'AAA'-produktion, hvilket er betegnelsen for en produktion af den dyreste og overdådigste slags, spilverdens svar på en Hollywood Blockbuster produktion, ihvertfald ifølge Reef Entertainment som lige har erhvervet rettighederne til at producere adskillige Rambo titler:


    MCV can reveal a Rambo video game will arrive at retail next year, courtesy of UK-based publisher Reef Entertainment and supplier Creative Distribution.


    Reef fended off competition from other publishers to secure the game rights to Rambo from film company StudioCanal. The deal allows Reef to develop and release a number of titles based on the popular Sylvester Stallone movies.


    Mon ikke det var en titel som det ville være værd at holde et vågent øje med, forestil dig at nakke nogle bad guys med en Rambo bue?!? :T



    Rambo er foreløbigt annonceret til at udkomme engang i løbet af 2012 til både PS3, Xbox 360 & Windows PC.


    Du kan se en kort artikel om annonceringen her.

    Thermaltake Armor VA8003SWA + Gigabyte ODIN Pro 800W
    MSI K9A2 Platinum V2, 2x2GB Kingston HyperX PC2-8500C5, Phenom II X4 965 @ 3.9GHz + Corsair Hydro H50
    Kingston SSDNow V+ Series 128GB & WD Caviar SATA-2 7200RPM, 80GB
    Club 3D Radeon HD 5870 & HIS Radeon HD 5870 i CrossFireX på en 22" ASUS PG221
    Logitech G5 & Logitech Illuminated + Sennheiser HD 280 Pro
    Windows 7 Ultimate 64-bit (engelsk udgave)

  • hvis ikke man kan lave farlige træstamme baserede fælder er jeg ikke intresseret, så følger da med indtil da :D

    CPU: Pentium III 500 MHz
    RAM: 256 MB PC133 SD RAM
    Bundkort: HP bundkort
    GPU: Matrox MGA G200

  • Hejsa


    nu har der jo været lavet et Rambo spil til Amiga kan jeg huske.
    Spillede det en del den gang. Er dov ikke sikker på om det er lavet til andre maskiner....

    PSU Corsair TX750W & Asus ROG STRIX B450-F GAMING
    Ryzen 5 3600 3.6GHz
    & Zalman CNPS7500-Cu LED

    Kingston DDR4 PC3200 16GB CL16 HyperX Fury

    Inno3D Geforce GTX 1060 3 GB
    Samsung 970 EVO 500 GB NVMe & 2 TB Seagate 7200rpm SATA3
    OS: Linux Mint x64 & Win 10 x64

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Brumbassen
    Hejsa


    nu har der jo været lavet et Rambo spil til Amiga kan jeg huske.
    Spillede det en del den gang. Er dov ikke sikker på om det er lavet til andre maskiner....


    Jep, men det var et 2D side-scrolling spil fra slutningen af 80'erne, så det tæller ikke for mig :roller: Det jeg kunne tænke mig at se, er et ægte FPS med hele moletjavsen af hvad det kan tilbyde :boxing:

    Thermaltake Armor VA8003SWA + Gigabyte ODIN Pro 800W
    MSI K9A2 Platinum V2, 2x2GB Kingston HyperX PC2-8500C5, Phenom II X4 965 @ 3.9GHz + Corsair Hydro H50
    Kingston SSDNow V+ Series 128GB & WD Caviar SATA-2 7200RPM, 80GB
    Club 3D Radeon HD 5870 & HIS Radeon HD 5870 i CrossFireX på en 22" ASUS PG221
    Logitech G5 & Logitech Illuminated + Sennheiser HD 280 Pro
    Windows 7 Ultimate 64-bit (engelsk udgave)