google+ invite

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Karga


    Tak for det, men jeg har ikke modtaget noget endnu..


    sendt en mere så :)

    Workstation: CPU: Intel Core I5 3570 - MB: AsusTek P8Z77-V LX2 - RAM: 16Gb Corsair DDR3
    GFX: AMD 6850 1024Mb - Display: Dell U2412M 24" - HDD: Samsung 830SSD 128Gb - OS: Win 8 64bit


    Server: CPU: AMD X2 240e - MB: AsusTek M4A785TD-V - RAM: 4Gb Kingston DDR3
    HDD: 8TB (6x2Tb Samsung F4EG i Raid 50) Adaptec 6805 PCIe - OS: Debian 6.0.6


    Internet: Fullrate 50/10Mbit VDSL2

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Karga


    Hmm underligt.. jeg stadig ikke modtaget noget.. Den ligger ikke i spamfilteret


    Har sendt dig en invite, så må vi se om den virker fra mig.

    Asus Rampage II Extreme
    Core i7 920 D0, Silverstone 1200W
    6GB Kingston HyperX 1866mhz, T24 Black Rose
    EVGA GTX 570 Superclocked, Creative Extreme music, Raven 02 LE
    G510, Quick Heavy, MX-518, G500
    F3 500GB, WD B 500GB
    H70

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Karga
    De kommer stadig ikke frem :rolleyes: kan jeg få en af jer til at sende en invite til karga@tcnordjylland.dk i stedet? Man kan vel forhåbentlig skifte email ved tilmeldingen.. Den burde da komme frem til en gmail-konto :boxed:


    Har hverken fået dem fra dkwolf, dasjap eller bubbi...


    vi prøver igen så :)

    Workstation: CPU: Intel Core I5 3570 - MB: AsusTek P8Z77-V LX2 - RAM: 16Gb Corsair DDR3
    GFX: AMD 6850 1024Mb - Display: Dell U2412M 24" - HDD: Samsung 830SSD 128Gb - OS: Win 8 64bit


    Server: CPU: AMD X2 240e - MB: AsusTek M4A785TD-V - RAM: 4Gb Kingston DDR3
    HDD: 8TB (6x2Tb Samsung F4EG i Raid 50) Adaptec 6805 PCIe - OS: Debian 6.0.6


    Internet: Fullrate 50/10Mbit VDSL2

  • Hehe tusind tak :) der faldt femøren... da jeg klikkede på linket fra den anden mailadresse (hvor jeg fik mailen med det samme) fik jeg at vide at jeg skulle have en google-konto.. så jeg logger af og går på min google-konto, som har samme email som jeg bruger til daglig.. Eftersom jeg loggede ud fra gmail kom jeg også ind på min gmail som man jo automatisk har med en google-konto, hvor alle invitationerne ligger inkl en masse subscription updates fra youtube :)) Google sender åbenbart ikke mails ud hvis de kan undgå det, de ryger bare direkte i ens gmail-konto :crazyeyes:


    Men tusind tak for alle 5 invitationer :P

  • hahaha.... Der er vist kun en ting at sige nu... Klaphat :T

    Workstation: CPU: Intel Core I5 3570 - MB: AsusTek P8Z77-V LX2 - RAM: 16Gb Corsair DDR3
    GFX: AMD 6850 1024Mb - Display: Dell U2412M 24" - HDD: Samsung 830SSD 128Gb - OS: Win 8 64bit


    Server: CPU: AMD X2 240e - MB: AsusTek M4A785TD-V - RAM: 4Gb Kingston DDR3
    HDD: 8TB (6x2Tb Samsung F4EG i Raid 50) Adaptec 6805 PCIe - OS: Debian 6.0.6


    Internet: Fullrate 50/10Mbit VDSL2

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Poco
    Uha, den skal da lige prøves :) Har netop et par dage hvor jeg kan lalle rundt på siden! Tager gerne imod en invite på narthoron@hotmail.com :9xo


    Invite sendt ;)

    Asus Rampage II Extreme
    Core i7 920 D0, Silverstone 1200W
    6GB Kingston HyperX 1866mhz, T24 Black Rose
    EVGA GTX 570 Superclocked, Creative Extreme music, Raven 02 LE
    G510, Quick Heavy, MX-518, G500
    F3 500GB, WD B 500GB
    H70

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af dasjap


    Invite sendt ;)


    Jamen mange tak for det! :P


    EDIT: På deres hjemmeside står der "Allerede inviteret? Vi har midlertidigt overskredet vores kapacitet. Prøv venligst igen om lidt."... æv bæv!

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Karga


    Er hver invite-key ikke unik?


    så vidt jeg kan læse mig til, så er det sådan en invite jegk an give til face og alle andre mennesker.. så går ud fra jeg også kan smide den her

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Firedog


    så vidt jeg kan læse mig til, så er det sådan en invite jegk an give til face og alle andre mennesker.. så går ud fra jeg også kan smide den her


    Det kan man godt.


    Linket er jo bare i stedet for at sende 150 invites til mails, så kan man bare give alle det link og når 150 har lavet en bruger via det link, så har man ikke flere tilbage :)

  • Fandt lige den her - http://startgoogleplus.com/


    Extension/add-on til Chrome, Firefox og Safari til at få din Facebook og Twitter stream ind i din Google+ stream og automatisk poste på både Facebook og Twitter når du poster på Google+.


    Derudover kan man også få en gratis invite, bare ved at skrive sin email og trykke på 'Send' og importere alle sine Facebook billeder ind på Google+.



    Extenstion'en/add-on'en virker også snart med LinkedIn.