Jeg gad egentlig godt vide om det er muligt at lave sit eget avatar med et lille filmklip man selv har optaget. Man ser jo ofte folk har en lille film kørende i deres avatar som kører igen og igen.
Er det muligt selv at lave sådan et?

Muligt at lave eget avatar med filmklip
-
-
-
Hmm, forstår det ikke helt. Jeg har et videoklip på 3 sekunder jeg gerne vil lave til en gif. Men det lader til jeg kun kan bruge billeder, hvordan er det så muligt?
-
Prøv denne side: http://gifninja.com/
Jeg ved ikke om det virker, jeg har ikke selv prøvet det. -
Oprindeligt indlæg af MadsHilde
Jeg gad egentlig godt vide om det er muligt at lave sit eget avatar med et lille filmklip man selv har optaget. Man ser jo ofte folk har en lille film kørende i deres avatar som kører igen og igen.
Er det muligt selv at lave sådan et?Det er ikke film man laver det af, men billeder. Så bliver det en animation.
Desuden må du ikke benytte animerede avatar her på siden -
Oprindeligt indlæg af gaming-king
Det er ikke film man laver det af, men billeder. Så bliver det en animation.
Desuden må du ikke benytte animerede avatar her på sidenDet var heller ikke tænkt til siden her, synes bare det kunne være sjovt at lære.
Men det vil altså sige jeg kan sætte filmen igang og så tage en masse screens med FRAPS og derefter sætte det sammen?
Er der nogle grænse for hvor mange billeder man må bruge? Jeg mener, klippet skal ikke vare mere end 3 sekunder men kan man godt bruge f.eks 50 billeder på de 3 sekunder?
-
Oprindeligt indlæg af MadsHilde
Det var heller ikke tænkt til siden her, synes bare det kunne være sjovt at lære.
Men det vil altså sige jeg kan sætte filmen igang og så tage en masse screens med FRAPS og derefter sætte det sammen?
Er der nogle grænse for hvor mange billeder man må bruge? Jeg mener, klippet skal ikke vare mere end 3 sekunder men kan man godt bruge f.eks 50 billeder på de 3 sekunder?
Se det link jeg skrev.
En gif kan sagtens være længere end 3 sek.