S: LG Optimus 2X

  • Hej!


    Jeg sælger min LG Optimus 2X. Den er i top stand, da skærmen stort set ikke er til at ridse!
    Der medfølger selvfølgelig alt tilbehør, orginal emballage og kvittering. Den er købt ved Telia den 17/3-2011 og er ikke SIM-låst.


    Telefonen lider ikke under de problemer LG har haft med modellen Optimus 2x.


    Den er blevet rooted, og der er pt. installeret en Gingerbread Android 2.3.4 baseret custom rom der hedder CyanogenMod. Det fungerer rigtig godt og er bedre end det Froyo 2.2 baserede LG software.


    Hvis det ønses kan jeg sagtens ligge den originale LG software tilbage på, anbefaler det dog ikke da CyanogenMod er langt bedre!


    Vi starter ved 1800 kr plus forsendelse, lader tråden køre til jeg får et bud jeg synes der er acceptabelt.


    Billeder kan mailes.


    Samme annonce er på mobilsiden.dk

  • Slet ikke nogle Tweak´ere der er interesseret i denne fede tlf? Den fejler intet og standen er som ny!


    Lidt af de fede specifikationer:


    Nvidia Tegra2 Dual core 1 Ghz processor
    8 MP Kamera med 1080p video optagelse
    HDMI udgang og medfølgende HDMI kabel der gør det muligt at spille HD film og spil på TV´et


    Det billigste sted jeg har kunne finde den er til 2700 kr i Elgigantens Netshop, så synes min pris er meget fair..