Hej tweakers nogen der kan forklar hvor crysis 2 savegame ligge på computeren? kan sku ik finde dem
hvor ligge saves til crysis2 ? :)
-
-
Oprindeligt indlæg af SAL
Hej tweakers nogen der kan forklar hvor crysis 2 savegame ligge på computeren? kan sku ik finde demC:\Users\"User"\Saved Games\Crysis2
-
jaaa der har jeg været inde og kigge men der ligger intet ?
-
jaaa der har jeg været inde og kigge men der ligger intet ?så har du ingen savegames?
hehe
går du ind under den rigtige user?
edit: Hvilket styre system har du dig?
-
har kun en bruger på computeren ? og jo har saves for jeg spiller det da ?
-
har kun en bruger på computeren ? og jo har saves for jeg spiller det da ?hehe det var også gas med saves, men ja okay.. Hvilket styresystem er det du bruger? de ligger sig jo nok forskellige steder.
-
windows 7
og har installeret spillet på "E" drevet
-
burde ikke gøre en forskel, så burde de da også ligge under user folder\din user\savegames
gør det i hvert fald her og på andre jeg finder på nettet
men kan du ikke søge efter Crysis på dit System drev, så finder du jo alt med crysis
et forsøg værd. -
Tak fandt dem
.. men lige et til spørgsmål
ved du hvor Fear 3 saves så ligger ? det er det sidste spil jeg mangler
-
Tak fandt dem.. men lige et til spørgsmål
ved du hvor Fear 3 saves så ligger ? det er det sidste spil jeg mangler
haha
hvis de ikke ligger samme sted, så prøv: Steam/userdata/folderwithnumbers/fdolderwithnumbers/local/
går ud fra du har installeret det gennem steam.
Jeg har ikke fear 3. Men jeg læser lidt at nogle folk ikke lykkes med at backup af fear 3 save games.. men de skulle gerne ligge der inde.
-
det er ikke installeret igennem steam :p
-
det er ikke installeret igennem steam :pOkay. Så er det eneste jeg kan finde er documents and settings.