PNL Fragtfirma

  • Hej! Jeg har bestilt nogle dele igennem Pixmania, grundet Proshops problemer med deres betalingssystem. Anyway, de har sendt tingene afsted igennem fragtfirmaet, PNL.


    Den 05-07 blev tingene sendt afsted, og der har endnu ikke været en opdatering på mine pakker, og PNL siger forskellige ting fra dag til dag. Først kunne jeg stærkt forvente levering fredag (Skete ikke), så kunne jeg forvente levering mandag.


    Nogen der har erfaring med PNL og deres metoder? Deres T&T er ikke opdateret, så den hjælper mig overhovedet ikke, selvom jeg er blevet forsikret at pakken er undervejs, har der ingen opdsatering væeret.

  • pixmania er giga stort, så det kan betyde pakken kommer fra udlandet.... så der går gerne en 7-10 hverdage

    CPU: Pentium III 500 MHz
    RAM: 256 MB PC133 SD RAM
    Bundkort: HP bundkort
    GPU: Matrox MGA G200

  • well nu er pixmania nu heller ikke et firma jeg nogensinde selv kunne finde på at bestille noget fra. Der har været så mange sager med dem om ting der aldrig ankom og defekte varer.
    Kender dog ikke PNL, så kan desværre ikke hjælpe der. Men vil da håbe at din pakke kommer frem inden for de næste par dage, der er vel ret sikkert også en del ferie lige pt. igennem det meste af Europa, så forsinkelser kan forekomme.

    Workstation: CPU: Intel Core I5 3570 - MB: AsusTek P8Z77-V LX2 - RAM: 16Gb Corsair DDR3
    GFX: AMD 6850 1024Mb - Display: Dell U2412M 24" - HDD: Samsung 830SSD 128Gb - OS: Win 8 64bit


    Server: CPU: AMD X2 240e - MB: AsusTek M4A785TD-V - RAM: 4Gb Kingston DDR3
    HDD: 8TB (6x2Tb Samsung F4EG i Raid 50) Adaptec 6805 PCIe - OS: Debian 6.0.6


    Internet: Fullrate 50/10Mbit VDSL2