Steam's Mail-servere er nede - og dele af deres netværk.

• Alt det sommerudsalg som Steam har haft kørende har endelig indhentet deres infrastruktur som nu sidder og græder snot i en mørk kælder et eller andet sted...

Eller med andre ord - forvent forsinkelser/nedbrud/manglende evne til at logge på det næste stykke tid. Bl.a. er deres mailserver nede så folk der logger på fra "fremmede" computere ikke får nogen steamguard nøgle til at autentikere deres maskine for login. Ikke just morsomt for mig personligt da jeg har en del jeg gerne ville have købt idag :rolleyes:

Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |

• Syntes ikke jeg har oplevet store problemer, har uden problemer kunne købe alt det jeg har lyst til :D - En enkelt gang eller 2 har den lige skulle have lov til at loade siden igen, ellers helt fint.

|^|Dell Inspiron 6400
    |^|Intel Core Duo T2500 ( 2 Ghz )
    |^|2 * 1 GB DDR2 533 Mhz - 4,4,4,12
    |^|15.4" WSXGA UltraSharp (1680x1050) TrueLife™ - widescreen
    |^|ATI Mobility X1400 256mb - 80 GB 5400 rpm

• Det skulle så vist også være meget pletvist, som det jo typisk er når systemer ryger delvist. Selv har jeg ikke kunnet logge på den sidste dags tid, da Steamguard ikke sender mig en mail. Håber sgu at mine køb gik igennem da rabatterne udløber her til aften, hvis de ikke gjorde. :(

Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |

• There seems to have been an error initializing or updating your transaction. Please wait a minute and try again or contact support for assistance.

Sådan har et set ud i tre dage nu ;(

• Aner da ikke hvorfor, jeg har købt spil på steam for et par dage siden og det gik glat igennem ?.

Mvh
    Sam

AMD 2600X Ryzen, MSI X470 gaming plus, 16GB G.Skill 24ooMhz DDR4 ram, Noctua NH-U12S, Sapphire RX Vega 56 Pulse ,Crucial MX100 512GB SSD(OS), Crucial MX500 2TB SSD,2 WD 1.5TB Black Caviar, 4TB WD Red HD, Thermaltake thoughpower DPS G 1050 wattPSU,Lian-LI PC-011 Dynamic white, Iiyama 27" IPS skærm. Logitech Z213 højtalersæt, Win 10 pro 64 bit.

• Så kom jeg endelig på igen - og de havde sgu fået min ordre :clap:

Ebo: Som de selv har skrevet så resulterede det i pletvis manglende service - mest geografisk bestemt. Jeg fik (endelig) min steamguard kode efter at jeg sad i halvanden time og spammede "send mig en ny kode" knappen. Men dagen forinden virkede butikken fint (havde ikke brug for steamguard dér) :ph34r:

Cyberduck