Søger et iPhone 4 cover (Telenor)

  • Aloha!


    Der skulle vel ikke være nogen herinde der arbejder i en Telenor butik, eller som bor meget tæt på en?
    Jeg er nemlig på jagt efter et cover.
    Det er en udgået varer, og derfor har de kun dem tilbage de har i butikkerne.


    De eneste to farver de havde tilbage var rød og pink, men jeg ville gerne have et i blåt eller sort.


    Coveret ser sådan her ud:
    [Blocked Image: http://peecee.dk/uploads/072011/cover_big_thumb.jpg]


    Telenor har en masser covers af dette udgåede mærke, men det er kun denne slags jeg leder efter.


    Coveret er delt i bunden, så man skal "slide" det uden om sin iPhone.
    Desuden er coveret lavet i hård plastik, men af den slags der føles bløde at røre ved.


    Så skulle der være en venlig sjæl der enten arbejder hos Telenor, eller bor meget tæt på en
    Telenor butik, der gider kigge om det har netop dette cover i enten sort eller blå,
    så få lagt det til side, så skal jeg nok overføre pengene til vedkommende, samt lidt "flik-person-honorar".


    Det skal lige sige at jeg selv har været i Telenor butikken i Føtex i Odense C, samt deres butik inde
    i gågaden i Odense.
    I morgen tager jeg ud til Bilka, og besøger deres Telenor stander derude.

  • Har kigget på stort set alle de hjemmesider jeg kunne finde på.
    Men har ikke haft noget held.
    Er jo også en udgået vare, og derfor er det skide svært at finde,
    da man ikke får noget som helst brugbart resultat ved at søge på navn og producent.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Top1000
    Fuck...!! Det ser fedt ud... :D


    Det er det også, og så er det lavet af det der hårde plastik der føles helt blødt.
    Fatter ikke hvordan de har lavet det, men det er pisse fedt. :)

  • hvad gav du for den bavian?? det kunne være man skulle finde sig et cover da også ;)
    den eneste ulempe er at når man skal have den i dockingstationer så skal man tage det af :S