S: Samsung 2443BW & Asus 5770

  • Jeg sælger min Samsung 2443BW og Asus 5770, da jeg har fået nye skræme og nyt grafikkort.
    -----------------------------------------------------------------------------------------------
    Alder og stand:
    2443BW'en er købt den 30. april 2009. Har ingen pixelfejl eller ridser. Fungere som det skal.


    Kvittering haves på 2443BW


    Oprindelige købspris: 1688 kr


    NB: Kan kun afhentes, da original emballage mangler!


    HBO: 600 kr


    --------------------------------------------------------------------------------------------------


    Asus 5770 er købt den 5. marts 2010. Fungere fint og siger ikke meget, selvom der spilles tunge spil. Jeg har fået fjernet det meste af det støv, som altid sætter sig på køleren.


    Kvittering haves på 5770'en.


    Oprindeligt købt for 811 kr.


    Kan sendes på købers regning.


    HBO: 350 kr

  • Hvad koster fragten for sådan et 5770 kort?


    Hvis det ikke er alt for pebret byder jeg de 350 pp :)

    [ - EOS 400D - ] - [ - HP EliteBook - ] - [ - iPhone 5 - ] - [ - Thinkpad X430s - ]


    [ - AMD PII 545 - 4 GB RAM - M4A78-EM - 10TB - ][/size]

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Dare_Devil
    Hvad koster fragten for sådan et 5770 kort?


    Hvis det ikke er alt for pebret byder jeg de 350 pp :)


    Mener det er 75-85 kr. Jeg har ihvertfald ikke lyst til at sende det som brev. Så hvis det er acceptabelt, så notere jeg dit bud?

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af matx2008
    Hvis du skal ind til kbh en af dagene bytter jeg gerne 5770 med 400 kr. ...


    Det har jeg ikke lige planer om. Men Holte ligger ikke så langt fra Kbh, så du skal være velkommen til at hente det:)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Happy^
    Kunne godt være interesseret i skærmen - og kan selvfølgelig afhente. Forudsætter at den kan ses i brug før køb.


    Ja selvfølgelig. Jeg lader tråden kører til klokken 19:00 i aften. Og så notere jeg dit bud på 600 kr for skærmen indtil videre:)