Er der nogen der har prøvet det og kan det andbefales?

C&c tibeirian Twillight
-
-
Kan det forresten køre på min phenom ii pc
specifikationerne er som flg
Gigabyte 790x UD4
Amd phenom ii /"=BE @3600
artic freezer extreeme
Kingston pc 8500 2x2 gb
Club3d 9800GT
Seagate 250 gb
Seagate 80 gb
Chill innovation 520A4
Antec perfomance 11 -
Jeg har ikke prøvet spillet, har kun prøvet nogle af de første titler i serien (de er forøvrigt givet fri!), så det kan jeg desværre ikke hjælpe dig med...Når det gælder dit system, skal du sikkert ha' dig et væsentlig kraftigere/nyere grafikkort, for det 9800GT er godt nok forældet
Resten ser umiddelbart fint nok ud.
-
Oprindeligt indlæg af Franner
Jeg har ikke prøvet spillet, har kun prøvet nogle af de første titler i serien (de er forøvrigt givet fri!), så det kan jeg desværre ikke hjælpe dig med...Når det gælder dit system, skal du sikkert ha' dig et væsentlig kraftigere/nyere grafikkort, for det 9800GT er godt nok forældetResten ser umiddelbart fint nok ud.
Hvad skal jeg som min investere i hvis det maks må koste 1k
-
Tja, det kommer jo så an på hvem du spørger, for svaret er meget subjektivt når det gælder grafikkort, der er mange følelser involveret
Jeg ville foreslå enten et AMD Radeon HD 5850, 6850 eller et nVidia GTX 550 Ti, alternativt et Radeon HD 6790:
Sapphire RADEON HD 5850 Xtreme
Club 3D GeForce GTX 550Ti CoolStream OC Edition
Men igen, det kommer an på hvem du spørger, andre vil måske komme med andre bud...
EDIT Glemte at sige, at du gør klogt i at lige smide de ekstra 50-100 kr så prisen er på de kort jeg har linket til, ellers skal du et hak ned i ydelse, af hvad jeg kan se...