Duke Nukem Forever - Hvordan?

  • Så er Duke Nukem Forever ved at være fremme. Og da jeg stoppede med at game for længe siden, men bare MÅ prøve denne titel, har jeg lidt et problem; jeg har ikke nogen maskine at spille på :(. Nu er spørgsmålet så, hvordan jeg løser problemet. Jeg har umiddelbart 3 forslag:


    1) At sætte et GFX i min HTPC og spille på TVet. Der er tale om en 3.0 GHz AMD Athlon II med 4 GB RAM og en Apex SSD.


    2) At købe en Xbox 360.


    3) At købe en PS3.


    Til alle muligheder skal der siges, at formålet KUN er Duke Nukem Forever. Jeg kommer ikke til at spille andre spil, og jeg har hverken brug for ekstra GFX kraft, Xbox eller PS3 til noget formål.


    Og sidst, men ikke mindst; i tilfælde af (1) - hvilket GFX ville i gå efter?


    :drink:

    [ - EOS 400D - ] - [ - HP EliteBook - ] - [ - iPhone 5 - ] - [ - Thinkpad X430s - ]


    [ - AMD PII 545 - 4 GB RAM - M4A78-EM - 10TB - ][/size]

    Rettet en gang, sidst af Dare_Devil ().

  • der er kun et svar.......lad være....og det vil du jo ikke ;).


    Nej du lad være med at smide penge efter enten en xbox eller ps3 hvis du kun har det ene spil for øje, det kan simpelthen ikke forsvares hvis man skal være fornuftig.


    Kravene til the Duke er ikke ret høje efter dagens standard, så jeg ville helt sikkert investere i et nyt GFX til din "bette" maskine og spille på tv'et. Det vil jeg mene er den bedste løsning, og som du kan bruge til andet end bare det spil.
    Sæt lige det op imod prisen for en konsol og forhåbentlig vil du se, at jeg har ret.


    Mvh
    Sam

    AMD 2600X Ryzen, MSI X470 gaming plus, 16GB G.Skill 24ooMhz DDR4 ram, Noctua NH-U12S, Sapphire RX Vega 56 Pulse ,Crucial MX100 512GB SSD(OS), Crucial MX500 2TB SSD,2 WD 1.5TB Black Caviar, 4TB WD Red HD, Thermaltake thoughpower DPS G 1050 wattPSU,Lian-LI PC-011 Dynamic white, Iiyama 27" IPS skærm. Logitech Z213 højtalersæt, Win 10 pro 64 bit.


  • Tjaa, en brugt konsol ligger jo under de 1000 kr., så det er jo ikke det helt store.. Men omvendt ser det ud til - efter kravene at dømme - at jeg ville kunne spille det fint på min HTPC med et GFX til under 500 kr.. Så kan godt se ud til, at det er smartest / billigst ;)


    EDIT: Hvad med dette grafikkort? Ville det være godt nok? Det understøtter nemlig bitstreaming (hvilket er et must), og det er passivt.. Og stadig ikke aaalt for dyrt ;)

    [ - EOS 400D - ] - [ - HP EliteBook - ] - [ - iPhone 5 - ] - [ - Thinkpad X430s - ]


    [ - AMD PII 545 - 4 GB RAM - M4A78-EM - 10TB - ][/size]

    Rettet en gang, sidst af Dare_Devil ().

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Dare_Devil


    Tjaa, en brugt konsol ligger jo under de 1000 kr., så det er jo ikke det helt store.. Men omvendt ser det ud til - efter kravene at dømme - at jeg ville kunne spille det fint på min HTPC med et GFX til under 500 kr.. Så kan godt se ud til, at det er smartest / billigst ;)


    EDIT: Hvad med dette grafikkort? Ville det være godt nok? Det understøtter nemlig bitstreaming (hvilket er et must), og det er passivt.. Og stadig ikke aaalt for dyrt ;)


    HIS har alle dage haft et rigtig godt ry for at geniale køleløsninger......hop ud u det :9xo


    Mvh
    Sam

    AMD 2600X Ryzen, MSI X470 gaming plus, 16GB G.Skill 24ooMhz DDR4 ram, Noctua NH-U12S, Sapphire RX Vega 56 Pulse ,Crucial MX100 512GB SSD(OS), Crucial MX500 2TB SSD,2 WD 1.5TB Black Caviar, 4TB WD Red HD, Thermaltake thoughpower DPS G 1050 wattPSU,Lian-LI PC-011 Dynamic white, Iiyama 27" IPS skærm. Logitech Z213 højtalersæt, Win 10 pro 64 bit.