core i3 kan ikke afspille hd

  • Så har jeg prøvet med windows 7 ultimate i stedet.
    samme resultat :-/
    Det eneste jeg har installeret er netkortet, derefter installerede jeg grafikkortet med nyeste driver fra intels hjemmeside. og så går computeren direkte i blå skærm med fejl på grafikkort driveren.

  • Jeg vil anbefale dig at køre efter samme rækkefølge som det jeg gjorde.
    Det vigtige er at installere chipset driveren først, netkort (hvis nødvendigt) og så opdatere computeren.


    Når computeren er opdateret, installerer du grafikkorts driveren, men ikke før.

    Husk at tænke dig om inden du poster, underbyg gerne svar med argumenter baseret på fakta og husk kilder.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af RTM
    Jeg vil anbefale dig at køre efter samme rækkefølge som det jeg gjorde.
    Det vigtige er at installere chipset driveren først, netkort (hvis nødvendigt) og så opdatere computeren.


    Når computeren er opdateret, installerer du grafikkorts driveren, men ikke før.


    Eller du finder grafikkortdriveren via Windows Update - Det har indtil dags dato virket for mig.


    Bare for at skære ud i pap: Chipset driver, netkort driver, og herefter windows update, hvor du henter resten.



    EDIT: Har du hentet grafikkort driveren fra Intels hjemmeside eller fra Asus' hjemmeside? For det er jo et Asus board...

    E8200 2.66@3.92 | GA-P35-DS3 F13 | G.Skill PC8000 @ 5-5-5-15 588MHz | 9800GTX+

    Rettet en gang, sidst af Aka_-J- ().