RASURBO Real and Power 550W modular strømforsyning

  • RASURBO er en forholdsvis ny spiller inden for strømforsyninger og kabinetter. De har til huse i Tyskland, men satser globalt - her i blandt i Danmark. Af strømforsyninger har de fem forskellige serier. Det er deres Real & Power, Gaming & Power, Eco & Power, Silent & Power samt Basic & Power. Strømforsyningen vi ser på her er en 550W model fra Real & Power serien, der samtidig er modular. Ud over den testede 550W model omfatter serien også en 350W, en 450W og en 650W model.


    Læs testen her:


    http://www.tweak.dk/review/RAS…_stroemforsyning/1275/1/1



    [Blocked Image: http://www.tweak.dk/images/2011/review/1275/tweak_dk_RASURBO_Real_and_Power_550W_modular_stromfoersyning_4.jpg]

  • Den lyder egentligt ret spændende denne strømforsyning. Billig, støjsvag og holder spændingerne pænt. Alligevel kan jeg ikke finde den på edbpriser.dk :(
    Nu leder jeg decideret efter en 'lydløs' PSU så derfor venter jeg spændt på en anmeldelse af deres 'Silent & Power'.
    Jeg overvejede en NZXT HALE90 550W, men synes at ca. 1000,- er lige i overkanten for en PSU.


    Nogen der kan anbefale andre støjsvage PSU'er i et rimelig kvalitet/pris forhold?

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Quirrell
    Den lyder egentligt ret spændende denne strømforsyning. Billig, støjsvag og holder spændingerne pænt. Alligevel kan jeg ikke finde den på edbpriser.dk :(
    Nu leder jeg decideret efter en 'lydløs' PSU så derfor venter jeg spændt på en anmeldelse af deres 'Silent & Power'.
    Jeg overvejede en NZXT HALE90 550W, men synes at ca. 1000,- er lige i overkanten for en PSU.


    Nogen der kan anbefale andre støjsvage PSU'er i et rimelig kvalitet/pris forhold?


    Du kan ikke gå helt galt med Corsairs. De er rigtig god kvalitet, og aldeles lydløse!

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Brtlsn
    Du kan ikke gå helt galt med Corsairs. De er rigtig god kvalitet, og aldeles lydløse!


    Støjsvag er ikke det samme som lydløs dog ;)


    Men ja ellers er Corsairs PSUer udmærkede og rimeligt støjsvage.

    Husk at tænke dig om inden du poster, underbyg gerne svar med argumenter baseret på fakta og husk kilder.