Battlefield 3 info

  • Hva.. hvad sker der lige her?

    Det er en spambot der poster, de er modbydelige at ha' med at gøre...

    Thermaltake Armor VA8003SWA + Gigabyte ODIN Pro 800W
    MSI K9A2 Platinum V2, 2x2GB Kingston HyperX PC2-8500C5, Phenom II X4 965 @ 3.9GHz + Corsair Hydro H50
    Kingston SSDNow V+ Series 128GB & WD Caviar SATA-2 7200RPM, 80GB
    Club 3D Radeon HD 5870 & HIS Radeon HD 5870 i CrossFireX på en 22" ASUS PG221
    Logitech G5 & Logitech Illuminated + Sennheiser HD 280 Pro
    Windows 7 Ultimate 64-bit (engelsk udgave)

  • Sidst jeg oplevede det, virkede det til at skaberen af bot'en var ifærd med at udvikle den, for den fungerede ikke i starten men det kom den så til hen ad vejen, synes det sådan ud med den her, altså ren 'træning'...jeg har også set bots hvor man bare ikke kunne se at det var bots, undtagen lige på hvor der blev postet, på et dødt forum som svar i meget gamle tråde...

    Thermaltake Armor VA8003SWA + Gigabyte ODIN Pro 800W
    MSI K9A2 Platinum V2, 2x2GB Kingston HyperX PC2-8500C5, Phenom II X4 965 @ 3.9GHz + Corsair Hydro H50
    Kingston SSDNow V+ Series 128GB & WD Caviar SATA-2 7200RPM, 80GB
    Club 3D Radeon HD 5870 & HIS Radeon HD 5870 i CrossFireX på en 22" ASUS PG221
    Logitech G5 & Logitech Illuminated + Sennheiser HD 280 Pro
    Windows 7 Ultimate 64-bit (engelsk udgave)

  • Mneejj, jeg er færdig med gaming, så jeg er vel mere eller mindre færdig med at rode med computere også, så...jeg har afinstalleret alle spil og har ingen anelse om hvad der foregår i gaming-universet, til gengæld har jeg fået det en hel del bedre. Lige nu er jeg så igang med at finde nye, roligere, beskæftigelser som erstatning for gaming, tiden skal jo bruges på noget :D

    Thermaltake Armor VA8003SWA + Gigabyte ODIN Pro 800W
    MSI K9A2 Platinum V2, 2x2GB Kingston HyperX PC2-8500C5, Phenom II X4 965 @ 3.9GHz + Corsair Hydro H50
    Kingston SSDNow V+ Series 128GB & WD Caviar SATA-2 7200RPM, 80GB
    Club 3D Radeon HD 5870 & HIS Radeon HD 5870 i CrossFireX på en 22" ASUS PG221
    Logitech G5 & Logitech Illuminated + Sennheiser HD 280 Pro
    Windows 7 Ultimate 64-bit (engelsk udgave)

  • Mneejj, jeg er færdig med gaming, så jeg er vel mere eller mindre færdig med at rode med computere også, så...jeg har afinstalleret alle spil og har ingen anelse om hvad der foregår i gaming-universet, til gengæld har jeg fået det en hel del bedre. Lige nu er jeg så igang med at finde nye, roligere, beskæftigelser som erstatning for gaming, tiden skal jo bruges på noget

    Håber du finder noget der kan erstatte det, hvis det var mig ville jeg gøre det samme hvis det var nødvendigt :9xo


    Men håber da stadig du kigger forbi her i ny og næ, der plejer jo at vælte guldkorn ud af munden på dig når du skriver :D

  • Jeg er dybt skuffet over BF3.
    Jeg har spillet BFBC2 og det var fantastisk, men jeg kan slet ikke se hvad BF3 bringer af nyt? Banerne er kedeligere og grafikken er IMO ikke bedre? Eller hvad? Desuden kan man jo egentligt ikke ødelægge meget mere end før!!
    Kan nogle fortælle mig hvad der er bedre ved BF3 end BFBC2? For jeg kan vitterligt ikke se det.


    Og er det bare mig, eller er tanks alt for vild? Jeg syntes at man nemt taber en kamp hvis 2 personer dedikeret vil styre en tank. At smide miner er der alt for meget kaste tid på osv....


    Jeg er selv dybt skuffet over BF3 og syntes der er MANGE små irriterende fejl. For eksempel at man ikke går i prone fordi man stadig er i løb. Jeg syntes heller ikke squad spawns virker så godt som BFBC2.

  • Hvis ikk du kan se forskellen Simon, så synes jeg virkelig du trænger til briller..


    ALT er da meget flottere, det der med at sprænge baner ud - det er vist noget der kommer i en snarlig update af spillet.


    Vil godt gi dig ret i at spillet har en del bugs, men det er stadig nyt..


    Spillede selv BFBC2, og BF3 er klart bedre efter min mening..


    Der snakkes om en stor februar Update, som skulle rette MANGE bugs :-)


  • Jeg har briller :) og nej jeg ser stadig ikke den store forskel. Banerne var generelt federe i BFBC2 efter min mening, og syntes umiddelbart ikke at man kan ødelægge mere i BF3. Fly er jeg ligeglad med og savner mere quad bikes. Ok, måske grafikken er en anelse bedre, og jeg skal give spillet lidt længere tid.