Battlefield 3 info

  • kan man godt have 2 accounts? Jeg har en kammerat der sikkert gerne vil spille, men han er pisse ringe og han får ikkr lov at ødelægge mine stats. kan jeg have en ekstra account som han kan spille på?

    WINDOWS 7 64
    CORSAIR SSD FORCE SERIES 3 120GB
    INTEL CORE I5 2500K 3.30GHZ 6MB S-1155
    ASUS P8P67 DELUXE B3 P67 S-1155 ATX
    8GB CRUCIAL DDR3 BALLISTIX TACTICAL 1600MHZ
    GIGABYTE GEFORCE GTX 580 1536MB
    CORSAIR TX 750W
    XIGMATEK DARKNIGHT CPU KØLER
    AOC 24"

  • Bliver mine stats gemt hvis jeg spiller unranked matches?

    WINDOWS 7 64
    CORSAIR SSD FORCE SERIES 3 120GB
    INTEL CORE I5 2500K 3.30GHZ 6MB S-1155
    ASUS P8P67 DELUXE B3 P67 S-1155 ATX
    8GB CRUCIAL DDR3 BALLISTIX TACTICAL 1600MHZ
    GIGABYTE GEFORCE GTX 580 1536MB
    CORSAIR TX 750W
    XIGMATEK DARKNIGHT CPU KØLER
    AOC 24"

  • Har man ikke en CFG af en art? synes at sens.... er svær at regulere, enten bliver det for lidt ellers bliver det for meget :-)


    og der er to forskellige sens men hvad gør den nederste?

    ASUS MAXIMUS VII HERO Z97
    Intel i7 4790K @ 4600Mhz
    gigabyte GTX 980TI
    Kingston HyperX Fury DDR3-1866 DC 16GB
    2x Samsung 850 EVO SSD - 250GB @ Raid 0
    Noctua NH-D15
    Corsair Obsidian 450D
    Asus PG278Q 144 Mhz

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af dMITIj
    Har man ikke en CFG af en art? synes at sens.... er svær at regulere, enten bliver det for lidt ellers bliver det for meget :-)


    og der er to forskellige sens men hvad gør den nederste?


    CFG?

  • user.uni/config/, et sted hvor alle settings står i, hvor man kan ændre feks. sens og alt muligt andet så som grafik osv. osv. for der burde man også kunne ændre på sin sens

    ASUS MAXIMUS VII HERO Z97
    Intel i7 4790K @ 4600Mhz
    gigabyte GTX 980TI
    Kingston HyperX Fury DDR3-1866 DC 16GB
    2x Samsung 850 EVO SSD - 250GB @ Raid 0
    Noctua NH-D15
    Corsair Obsidian 450D
    Asus PG278Q 144 Mhz

  • Hvad gør jeg så hvis en kammi vil spille hos mig men at jeg ikke bryder mig om at andre lvl'er op for mig at ødelægger/forbedrer mine stats?

    WINDOWS 7 64
    CORSAIR SSD FORCE SERIES 3 120GB
    INTEL CORE I5 2500K 3.30GHZ 6MB S-1155
    ASUS P8P67 DELUXE B3 P67 S-1155 ATX
    8GB CRUCIAL DDR3 BALLISTIX TACTICAL 1600MHZ
    GIGABYTE GEFORCE GTX 580 1536MB
    CORSAIR TX 750W
    XIGMATEK DARKNIGHT CPU KØLER
    AOC 24"

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af dMITIj
    user.uni/config/, et sted hvor alle settings står i, hvor man kan ændre feks. sens og alt muligt andet så som grafik osv. osv. for der burde man også kunne ændre på sin sens


    Kan du ikke prøve at gøre det i din muse-software?
    --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    Bugs og fixes...


    At dømme ud fra Battlelog's tech forums er der voldsomt mange problemer, både i MP og SP + en smule i CO-OP også, hvilket der jo ikke er noget unormalt i, blot er mængden af bugs lige stor nok, men det var tydeligt lige inden launch, at DICE var 'bagud', mildt sagt...men hvis du har nogle problemer med BF3 er det i disse to Battlelog forums du skal søge efter evt løsninger (efter log-in forstås...):


    Technical Help


    Gameplay help/tips


    Som kan ses af 'Technical Help' forumet går mange af de samme problemer igen og igen for en masse spillere men DICE er i gang med at lave de første patches, så fejlene vil vel blive rettet hen af vejen...
    ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    XBox-udgaven har problemer med aktiverings-koder


    Det har vist sig, at aktiveringskoden fra bestemte forhandlere af Xbox-udgaven af BF3 ikke virker, og EAs råd til købere af en sådan udgave er, at de bør kontakte forhandleren for at få en ny kode som virker:


    We are aware of the invalid code issue and we apologize for the inconvenience. Since certain retailers are affected by this issue, please check with the retailer where you purchased Battlefield 3 in order to receive a replacement code.


    Det er taget fra EA Help her.
    ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    'Weird ingame lag' i nogle tilfælde forårsaget af Chrome browseren?


    En gut har postet i det officielle UK forum om en opdagelse han har gjort, hvor ingame lag forsvandt da han holdt op med at bruge Googles Chrome browser og brugte Firefox istedet:


    I am being deadly serious, I was using chrome before and in some servers I had a strange amount of input lag, literally turning my mouse and 2-3 seconds later my character turning. My internet is great, and I was playing on 20-40 ping servers, so I had no idea what it was, so I tabbed out of BF3 and crossed out of chrome, instantly lag was gone.


    Du finder tråden her.
    ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    Køretøjer får båthorn...


    En god del af BF veteranerne er skuffede over, at køretøjerne i BF3 ikke har båthorn, som f.eks. Hummers havde i BF2, og nu har en af DICE-udviklerne så tweetet, at det vil blive tilføjet via en patch:



    Så nu kan vi alle igen sove roligt om natten... :roller:
    ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    Nye screenshots fra 'Back to Karkand' som udkommer til December


    EA har meddelt, at Back to Karkand mappacken udkommer til December, og har sammen med meddelelsen frigivet 6 screenshots med relation til packen, som disse to:



    EA nævner også noget om indholdet af Back to Karkand mappacket:


    Utilizing the power of Frostbite 2, the Back to Karkand Expansion Pack, remasters four of the greatest Battlefield maps in the franchise; Strike at Karkand, Wake Island, Gulf of Oman and Sharqi Peninsula with enhanced levels of destruction. In addition, this expansion pack includes five new dog tags, five new achievements/trophies, three new vehicles (DPV, BTR-90, F-35B STOVL jet fighter), 10 iconic Battlefield weapons and a new persistence system where players complete assignments to earn their rewards.


    Du kan se resten af screenshots'ne her.
    ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    Battlefield 3 benchmarks


    Efter den officielle launch af BF3 vælder div benchmark tests af spillet frem, så vi nøjes med et par stykker...


    [H]ardOCP og GeForce.com har benchet løs og i førstnævntes tilfælde er det både med NVIDIA og AMD kort, mens GeForce.com holder sig til...NVIDIA kort!



    Du finder de to artikler her:


    [H]ardOCP


    GeForce.com
    ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    BattleRecorder og Specator mode på vej


    Det ser ud til, at vi ikke skal vente så længe på de allerede lovede features BattleRecorder og Spectator mode iflg. DICE's Lars Gustavsson der i en Podcast nævner det:



    Men det er jo ikke ligefrem småting som 'er på vej', så nu må vi se...
    ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    PETITION - B2K 64 player; full map, original map rules, and ALL flags!


    I det officielle UK forum har en gut startet en Petition-tråd, hvor det forlanges, at de fire legendariske maps i Back to Karkand mappacket bliver lavet nøjagtigt som i deres BF2 udgaver, eftersom DICE har ændret nogle ting, f.eks. vil de i de nye udgaver være mindre og antallet af flag er mindsket i 64-spiller udgaven...


    Du finder tråden her...
    ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    Vidste du forøvrigt, at...


      *BF3 allerede har solgt i 10 mio. eksemplarer, som er ny rekord for en enkelt dags salg for EA og dobbelt så mange som i Medal of Honor's tilfælde?!?


      *EA har rapporteret et underskud på $340 mio. for 2. kvartal 2011? De håber selvfølgelig, at BF3 launch vil hjælpe på det, men $340 mio. i underskud på tre måneder??? Du kan læse mere om det her.

    Thermaltake Armor VA8003SWA + Gigabyte ODIN Pro 800W
    MSI K9A2 Platinum V2, 2x2GB Kingston HyperX PC2-8500C5, Phenom II X4 965 @ 3.9GHz + Corsair Hydro H50
    Kingston SSDNow V+ Series 128GB & WD Caviar SATA-2 7200RPM, 80GB
    Club 3D Radeon HD 5870 & HIS Radeon HD 5870 i CrossFireX på en 22" ASUS PG221
    Logitech G5 & Logitech Illuminated + Sennheiser HD 280 Pro
    Windows 7 Ultimate 64-bit (engelsk udgave)

    Rettet 2 gange, sidst af Franner ().

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af MadsHilde
    Hvad gør jeg så hvis en kammi vil spille hos mig men at jeg ikke bryder mig om at andre lvl'er op for mig at ødelægger/forbedrer mine stats?


    Fortæller ham, at han må købe sin egen udgave...

    Thermaltake Armor VA8003SWA + Gigabyte ODIN Pro 800W
    MSI K9A2 Platinum V2, 2x2GB Kingston HyperX PC2-8500C5, Phenom II X4 965 @ 3.9GHz + Corsair Hydro H50
    Kingston SSDNow V+ Series 128GB & WD Caviar SATA-2 7200RPM, 80GB
    Club 3D Radeon HD 5870 & HIS Radeon HD 5870 i CrossFireX på en 22" ASUS PG221
    Logitech G5 & Logitech Illuminated + Sennheiser HD 280 Pro
    Windows 7 Ultimate 64-bit (engelsk udgave)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Franner


    Fortæller ham, at han må købe sin egen udgave...


    Lamt, i BF2 var det da ikke noget problem at have flere accounts...

    WINDOWS 7 64
    CORSAIR SSD FORCE SERIES 3 120GB
    INTEL CORE I5 2500K 3.30GHZ 6MB S-1155
    ASUS P8P67 DELUXE B3 P67 S-1155 ATX
    8GB CRUCIAL DDR3 BALLISTIX TACTICAL 1600MHZ
    GIGABYTE GEFORCE GTX 580 1536MB
    CORSAIR TX 750W
    XIGMATEK DARKNIGHT CPU KØLER
    AOC 24"

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Franner


    Kan du ikke prøve at gøre det i din muse-software?


    jo det kunne jeg sagtens men det giver ikke mening, ændre jeg på min sens på den måde vil det også bevirke min sens i OS og gider ikke til at ændre det hver gang jeg skal spille og så tilbage igen når jeg er i OS.
    der er altså ingen config i BF3?

    ASUS MAXIMUS VII HERO Z97
    Intel i7 4790K @ 4600Mhz
    gigabyte GTX 980TI
    Kingston HyperX Fury DDR3-1866 DC 16GB
    2x Samsung 850 EVO SSD - 250GB @ Raid 0
    Noctua NH-D15
    Corsair Obsidian 450D
    Asus PG278Q 144 Mhz

  • Kan jeg så f.eks logge ind med en vens ID på MIN computer og på den måde vil mine stats være urørt?


    Jeg ved godt det er lidt barnligt med de stats, men jeg kan nu meget godt li' at kigge på dem engang imellem og det er jo ikke så sjovt hvis en anden har været med til at lave dem, er lidt perfektionistisk, hvis man kan kalde det det, på det område.

    WINDOWS 7 64
    CORSAIR SSD FORCE SERIES 3 120GB
    INTEL CORE I5 2500K 3.30GHZ 6MB S-1155
    ASUS P8P67 DELUXE B3 P67 S-1155 ATX
    8GB CRUCIAL DDR3 BALLISTIX TACTICAL 1600MHZ
    GIGABYTE GEFORCE GTX 580 1536MB
    CORSAIR TX 750W
    XIGMATEK DARKNIGHT CPU KØLER
    AOC 24"


  • Alt for fedt !


    Har aldrig set hele videoen før.. Tror man lever sig ret godt ind i det der!


  • tror man sveder af H til bagefter :D


    desuden tror jeg ikke jeg vil prøve før jeg blever noget bedre til skyde spil. ellers ville jeg blive gul og blå efter få minutter :(