• Den mest præcise måde er at åbne kabinettet finde modelnummeret og slå det op på nettet.


    ellers kan du også bruge programmer som CPU-Z, under tabben mainboard, står der hvilken model det er og hvilken fabrikant.

    Husk at tænke dig om inden du poster, underbyg gerne svar med argumenter baseret på fakta og husk kilder.

  • Ud fra googling(LINK), er der noget der indikerer at det er en Dell spand, er det korrekt?


    Det indikerer at det er h57 baseret bundkort, hvilket må betyde en socket 1156 cpu, men dobbeltjek det for en god ordens skyld i cpu-z (evt. tag et screenshot af startside på cpu-z og mainboard side).

    Husk at tænke dig om inden du poster, underbyg gerne svar med argumenter baseret på fakta og husk kilder.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af AdminiStraTor
    og passer den i dette kabinet


    ja det kan godt sidde i et CM 690 II, siden bundkortet er et standard ATX.


    Mvh
    Sam

    AMD 2600X Ryzen, MSI X470 gaming plus, 16GB G.Skill 24ooMhz DDR4 ram, Noctua NH-U12S, Sapphire RX Vega 56 Pulse ,Crucial MX100 512GB SSD(OS), Crucial MX500 2TB SSD,2 WD 1.5TB Black Caviar, 4TB WD Red HD, Thermaltake thoughpower DPS G 1050 wattPSU,Lian-LI PC-011 Dynamic white, Iiyama 27" IPS skærm. Logitech Z213 højtalersæt, Win 10 pro 64 bit.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af AdminiStraTor
    hvor dan finder jeg ud af hvad for et bund kort jeg har og hvad for en socket den passer i ????


    Mvh
    Administrator


    Jeg tror du spørger forkert. Et bundkort har en størrelse eller form faktor om man vil. Det være sig ATX, micro-ATX mm. En socket relaterer til hvilken processor dit bundkort understøtter. Jeg formoder dit spørgsmål er:


    "Hvordan finder jeg størrelsen på mit bundkort og passer den i et CM 690 II kabinet?"


    Og til det kan jeg svare. Ja, formodentlig. CM 690 II understøttet bundkortstørrelserne Micro-ATX, ATX og mini ITX. Og dit bundkort er sandsynligvis ATX, som er standardstørrelsen.


    men du kan altid tage siden af dit kabinet og tage et billede. Så skal vi nok fortælle dig hvad du har. Eller alternativt installere programmet CPU-Z (google det), og se hvad der står under mainboard.