Hey der. Har for et stykke tid siden erhvervet mig et Geforce 460GLH og siden har jeg oplevet en del fejl i battlefield. Det eskalerede i går da jeg ville game lidt, men efter ca 10 minutters spil, ryger jeg ud på skrivebordet. Ingen fejlmeddelse eller noget. Jeg har surfet nettet tyndt, og prøvet en masse forskellige løsningsforslag, såsom andre drivere og slette cache filer og en masse andet, men ingenting hjælper. Er ved at være godt træt af det. Dette er tilsyneladende et rimelig generelt problem, både for nvidia og Amd. Nogen som har et løsningsforslag? Har læst at det muligvis kan være noget med lyddriveren, er der nogen som kan bekræfte dette? Lidt hjælp ville jeg sætte stor pris på!
Mvh. Kenneth
BFBC2 C2D
-
-
Nå, så tror jeg at jeg fik løst mit problem.
Har kørt cc cleaner og afinstalleret ALLE drivere. Stadig samme resultat. Læste så på et forum at man kunne gå ind i sin settings fil og skrue ned for lydkvaliteten, dette hjalp! Har ihvertfald kunnet spille 2 runder i træk, uden crash 2 desktop eller lign. Vil nu prøve at hæve mine settings til high og se om det bliver ved med at køre. -
Well, har problemet igen... Har sat den tilbage til medium settings og lavet dx om til 9, men nu crasher den igen hele tiden:-/
-
hvilket styre system køre du ?
hvad bundkort har du ? -
Har en Q6600 med oc. på 3.6GHz 4 gb. ddr2 800 hz. på et xfx780i Sli brædt 460Gtx GLH.
Har lige læst en tråd på steam forumet, en der har samme problem som mig, bare med en i7 med oc. på 3.6GHz, hans ctd. holdte op da han skruede ned for cpuen. Tror jeg prøver det samme, bare mærkeligt, kan koge cpuen i prime95 uden nogen problemer, og med en max temp på 67 grader på luft.
Edit: Windows 7 PRO.
-
Ligger nu på 3.5GHz og har kunnet spille 2 runder uden c2d. Hev iøvrigt også mit microfonstik ud, da jeg læste et sted at det kunne skabe en konflikt hos nogen. Jeg ved ikke hvad der har hjulpet eller jeg bare har været heldig den ikke er hoppet ud. Men prøver lige at game lidt mere og skrue lidt op for settings, for at se hvad der sker.
-
Hmmm... Nu gik computeren ned med BSOD... Først en hakkende lyd og så BSOD... Jeg fatter hat af det spil....
-
Kører du med onboard lydkort og hvilken type er det der er nogle problemer med realtek onboard lydkort der kan være skyld i det problem
-
jeg havde det problem men det var fordi mit gfx ikke var stabilt ocet,så smed jeg det ned på std speeds og så var alt godt
(på et hd5670)//pwe
-
Oprindeligt indlæg af keand
Hmmm... Nu gik computeren ned med BSOD... Først en hakkende lyd og så BSOD... Jeg fatter hat af det spil....Du kan jo få lov til at se den BSOD,og så prøv at google den kode, så vil du få at vide hvad der er skyld i det.
http://www.nirsoft.net/utils/blue_screen_view.html
Mvh
Sam -
Oprindeligt indlæg af peterbjrn
Kører du med onboard lydkort og hvilken type er det der er nogle problemer med realtek onboard lydkort der kan være skyld i det problemTror faktisk at det er et realtek lydkort, men syntes ikke lige jeg kan se det nogen steder.
Kører ikke med oc. på grafikkortet(udover den fabriksindstillede oc)
Kan ikke finde det crash dump nogen steder
-
Tror faktisk at det er et realtek lydkort, men syntes ikke lige jeg kan se det nogen steder.
Kører ikke med oc. på grafikkortet(udover den fabriksindstillede oc)
Kan ikke finde det crash dump nogen steder
Jeg skulle mene du kan finde en log i c/Windows/system32/dump
Eller c/WIndows/Dump.
du kan muligvis finde nogle flere tips her
http://windows7forums.com/blue…n-death-bsod/?language=da
Mvh
Sam -
Kan ikke finde nogen dumps, nogen steder... Evt. noget som skal aktiveres for at gemme dem?
Anyway, har været i stand til at spille de sidste par dage, både vietnam og almindelig bfbc2, ved ikke hvad der har haft effekt på det, men får ihvertfald hverken blue screen eller crash to desktop mere.
Nu har jeg bare fået en anden bug istedet. Efter at have slettet mine cache filer flere gange, for at prøve at løse det andet problem, kan den ikke huske mit password. dvs. jeg skal skrive mit password hver gang jeg vil logge på. Sætter jeg flueben ved "Remember password" gemmer den godtnok et password, men når jeg så har haft genstartet, vil den ikke logge ind med det og jeg skal skrive det igen. Nogen som har en løsning på dette? Ved godt det er en lille bug, men sådan noget irriterer migSyntes at EA og Dice skulle stramme lidt op, og se at få fixet alle de issuses der er med dette spil. Kan kun krydse fingere for at den nye bliver mere gennemtestet inden launch!
-
Har en Q6600 med oc. på 3.6GHz 4 gb. ddr2 800 hz. på et xfx780i Sli brædt 460Gtx GLH.Har lige læst en tråd på steam forumet, en der har samme problem som mig, bare med en i7 med oc. på 3.6GHz, hans ctd. holdte op da han skruede ned for cpuen. Tror jeg prøver det samme, bare mærkeligt, kan koge cpuen i prime95 uden nogen problemer, og med en max temp på 67 grader på luft.
Edit: Windows 7 PRO.
Nu er prime95 heller ingen garanti for et stabilt oc,men fint hvis du har fået det til at køre.