Hjælp til CS 1.6 gamemenu

  • Hej med jer.


    Jeg er helt ny, og er oprettet herinde, i håb om at I kan hjælpe mig.


    Jeg spiller lidt af det der CS 1.6 i ny og næ, og her på det seneste har jeg fået nogle "ekstra"menuer i min hovedmenu - screenshot kommer senere. Dem kunne jeg godt tænke mig at komme af med. (De der Nord.CS16.ro [Clasic]


    [Blocked Image: http://i57.photobucket.com/albums/g222/Zniper_Bent/2011-05-20_00001.jpg]


    MEN! Jeg kunne endnu bedre tænke mig, at komme af med noget andet også. Det er, at når jeg trykker på enten "New Game" eller "Find Servers", så bliver jeg automatisk forbundet med en eller anden server.


    Altså, jeg kan ikke lave mit eget spil, og hvis jeg skal finde servere, skal jeg klikke på "Servers" ovre til højre i billedet.


    Jeg har prøvet at google det, men kan ikke lige finde noget. Og jeg er ikke sååå kendt i hvad man kan, og ikke kan, med sådan nogle ting.


    Jeg håber virkelig I kan hjælpe mig, eller kan sende mig videre til et sted de evt. kan.

  • Med mindre du har nogle maps eller configs du gerne vil beholde, så skal du bare slette cs mappen. Den ligger omkring C/programmer/steam/steamapps/"dit bruger navn"/counter-strike (det er nok ikke lige helt præcist der, men tæt på.)


    Så sletter du bare den mappe også installere steam det bare igen. Du behøver ikke engang hente det igen.

    Apple Macbook Pro 13" | Intel Core 2 Duo 2.4Ghz | Nvidia GeForce 320M | 4GB RAM | 250GB SATA @ 5400 rpm | AVI ADM 9,1 | 1 TB Ekstern | Logitech MX518 | Steelpad S&S