The Witcher 2 Glitch

• Hej Tweak.
    Har købt Witcher 2 og de åbnede op for at man kunne spille idag. Da jeg så gik ind i spillet gik alt fint indtil jeg kom ind i selve spillet hvor alt jorden/terrain var væk og sådan en mærkelig ting kommer ind foran :ohmy:. Jeg har opdateret til de nyeste drivere og prøvet diverse gfx settings, men intet syntes at hjælpe :(. Har i en idé om hvad det kunne være?
    Billede:
    [Blocked Image: http://img41.imageshack.us/img41/6481/manglendejord.jpg]

Håber i kan hjælpe.
    MVH
    gamlejesper :)

• Det er svært at sige, især uden nogle oplysninger om hvilket system vi snakker om, og fordi det officielle forum stadig ikke er oppe...har du husket at opdatere DX?

Thermaltake Armor VA8003SWA + Gigabyte ODIN Pro 800W
    MSI K9A2 Platinum V2, 2x2GB Kingston HyperX PC2-8500C5, Phenom II X4 965 @ 3.9GHz + Corsair Hydro H50
    Kingston SSDNow V+ Series 128GB & WD Caviar SATA-2 7200RPM, 80GB
    Club 3D Radeon HD 5870 & HIS Radeon HD 5870 i CrossFireX på en 22" ASUS PG221
    Logitech G5 & Logitech Illuminated + Sennheiser HD 280 Pro
    Windows 7 Ultimate 64-bit (engelsk udgave)

• Smid lige skiven i og se om der ligger en DirectX mappe eller lign. på drevet. Det hænder at nye spil har en lidt nyere udgave af frameworks og lign. som kræves. Prøv at kigge på steams forum for spillet - der sker somregel en del når nye spil kommer ud.

Edit: Tyder på at spillet har nogle problemer i alle kategorier - ikke unormalt for CDprojekt må jeg indrømme. Kan huske at det originale Witcher spil blev gen-udgivet som en Enhanced udgave med en masse nyt indhold og fixes til den helt store guldmedalje. :$

Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |

Rettet en gang, sidst af HerrMansen ().