Forskel fra MW2 til Black ops

• Hey, ville bare høre hvad I syntes der gør at MW2 er så forskelligt fra Black ops. En kamerat siger de føles meget forskelligt, men set fra en udviklers øjne hvor stor forskel?

Tænker lidt, er det ikke bare nogle nye våben lidt andre gameplay modes?

Dell 27'' UltraSharp U2711 IPS Panel
    CM Storm Sniper Black Edition
    Core i7 2600K Sandy Bridge ( 8 MB )
    ASRock P67 Extreme6 Sandy Bridge (P67 EXTREME6)
    EVGA GeForce GTX 780 Ti SC ACX - 3GB
    Corsair Hydro H100i Extreme Performance
    Corsair Dominator P DDR3-1600 DC - 16GBWestern Digital 2000 GB harddisk
    Asus Xonar DX
    Samsung SH-B123L DVD±RW Black
    Corsair er 256GB SSD Nova Series

• For det første er der servers i BO - hvilket jo er top nice, for så kan man selv vælge maps osv.
    Til gengæld kan man ikke lave teams og spille med sine venner, så skal man joine samme server, og håbe på at man kommer på samme hold, hvilket nok er den største årsag til jeg ikke gider spille BO, men holder mig til MW2.

Derudover synes jeg desværre BO mangler noget man kan stræbe efter. Man "køber" sine weapon upgrades med game points, som er ALT for nemme at tjene, og så er det bare ikke sjovt at vente på at man får et bestemt sight eller noget, som det er i MW2, da man jo bare køber det når man har lyst.

Derudover synes jeg at maps i BO er lidt for meget i samme farveskala, hvilket gør spillet vanvittigt kedeligt at kigge på ift. MW2, som måske ikke er lige så god grafik, men alligevel har et eller andet der gør at det er noget man kan holde ud at se på i lang tid. Men det er en meget subjektiv mening :P
    Nu har jeg godt nok ikke prøvet de nye DLC map packs, da jeg simpelthen ikke spiller BO nok til at gide betale penge for noget jeg nok ikke kommer til at bruge alligevel - jeg venter bare på MW3, og håber det bliver en fejlrettet udgave af MW2 :D