Bedste Sikkerheds-Pakke

Oprindeligt indlæg af sct_nicolaus
    lol ja, det har jeg også lagt mærke til! det er svæt at finde en post fra Grillrotten hvor den smiley ikke viser sig! :)) Bliver du aldrig træt af den Rotte? Vi andre får spat :crazyeyes: Just kidding... ;)

HeHe... Næ... Ikke fordi jeg er HAPPY, men har vel altid et par procenter i blodet af et eller andet :crazyeyes:

Oprindeligt indlæg af GrillRotten

HeHe... Så må du jo gøre noget ved dit OS når du brokker dig over det .... Eller skifte hvis du tror det bliver laaaangt bedre... :))

Brokker mig af og til, giver i hvertfald bare M$ skylden, men ved ikke så meget om at gøre windows bedre ... eller noget der hen ad ... :O

Oprindeligt indlæg af Macimuz
    Brokker mig af og til, giver i hvertfald bare M$ skylden, men ved ikke så meget om at gøre windows bedre ... eller noget der hen ad ... :O

Sp prøv at Tweak det lidt .... Fx. med et program som WinGuides Tweak Manager ....

Oprindeligt indlæg af Macimuz
    Det er noteret, så må jeg prøve det :)

Det er også nice, men leder dog stadig efter det ultimative Tweak-Program.... :)) Skal nok sige til hvis jeg finder det "perfekte"...

Oprindeligt indlæg af GrillRotten

Det er også nice, men leder dog stadig efter det ultimative Tweak-Program.... :)) Skal nok sige til hvis jeg finder det "perfekte"...

Cool ;)