I/O shield(bagplade)

  • Jeg søger et I/O shield til mit Gigabyte GA-P55 Usb3 (rev 2), nogle der ligger inde med et?


    Jeg er selvfølgelig villig til at betale alle omkostninger mht. fragt og giver da også gerne et lille mønt for selve pladen


    så ned i gemmerne, og se hvad i har!


    der ser sådan ud:

  • øøøhhhh hvorfor vil du have det ?. Du behøver det jo ikke ?


    Mvh
    Sam

    AMD 2600X Ryzen, MSI X470 gaming plus, 16GB G.Skill 24ooMhz DDR4 ram, Noctua NH-U12S, Sapphire RX Vega 56 Pulse ,Crucial MX100 512GB SSD(OS), Crucial MX500 2TB SSD,2 WD 1.5TB Black Caviar, 4TB WD Red HD, Thermaltake thoughpower DPS G 1050 wattPSU,Lian-LI PC-011 Dynamic white, Iiyama 27" IPS skærm. Logitech Z213 højtalersæt, Win 10 pro 64 bit.

  • Hvis det bare er for at undgå støv, så sæt da et lille stykke plastic eller karton på, dine blæsere i maskinen skal da nok kunne sørge for, at der ikke kommer noget ind den vej ;).


    Mvh
    Sam

    AMD 2600X Ryzen, MSI X470 gaming plus, 16GB G.Skill 24ooMhz DDR4 ram, Noctua NH-U12S, Sapphire RX Vega 56 Pulse ,Crucial MX100 512GB SSD(OS), Crucial MX500 2TB SSD,2 WD 1.5TB Black Caviar, 4TB WD Red HD, Thermaltake thoughpower DPS G 1050 wattPSU,Lian-LI PC-011 Dynamic white, Iiyama 27" IPS skærm. Logitech Z213 højtalersæt, Win 10 pro 64 bit.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af puma99dk|
    hvorfor prøver du ik at email Gigabyte og høre om de vil sende dig et I/O Shield gratis? :idea:


    Har også haft skrevet til dem her imellem jeres indlæg, og venter på respons fra dem :9xo

  • Elsker den sædvanlige hype om I/O shields.. Vi er nogle der sætter pris på at vores maskine er "komplet" - Selv kunne jeg aldrig drømme om ikke at køre med I/O shield.


    End ikke til fordel for et stykke pap ;)