p8p67 evo - Boot led + vga led. Hjælp tak!

  • Hej.


    Jeg har samlet hele pcen og gennemgået samtlige kabler, for at sikre mig at alt får strøm osv. Jeg tændte min pc, men der gik et par "genstart" inden jeg kunne få noget frem på skærmen. Så læse jeg på at forum. "Cold boot" og At jeg skulle prøve at clear cmos.


    Nu er der så desværre intet at se på skærmen og de 2 led "vga_led og boot_led" lyser. Jeg har prøvet at flytte harddisken over til sataport_1 udenheld og tage grafikkortet ud, og sætte det i igen. Jeg har også har prøvet at pille batteriet ud. :S


    Jeg har virkelig brug for hjælp. Hvis nogle har tid og mulighed for at ringe til mig, og guide mig til et fungerede bundkort igen. Ville det være super


    Sidder virkelig i saksen

  • Har lige tjekket manualen



    Som både led og beep codes fortæller.. "No VGA detected"


    Har du sat strøm til grafikkortet?


    sat det i det øverste pci-e x16 slot?

    i5-2500K @ 4.5GHz | GTX580 oc'ed | Corsair Vengeance 2x4GB 1600MHz 8-8-8-24 | Asus P8P67 Pro | Xonar Essence STX | Sennheiser PC350 | X25-M G2 80GB | 2 x Samsung Spinpoint F3 1TB raid0 | Corsair AX850

  • Har også prøvet med et andet grafikkort, men uden held. Den lyser stadig i vga error. Kan det virkelig passe at denne fejl kan ske ved clear_cmos så systemet går ned?

  • Ja, har gennem gået det mange gange efter hånden. Strømstikkene sidder i, og har lige prøvet med et gammelt 6600gt som ikke kan bruge eks strøm. Og har prøvet et af de andre grafikkorts slots