iPad kalender sync?

  • Hey fellow tweeakers!


    Jeg har siddet og kiggede rundt på nettet det meste af dagen men kan ikke rigtig finde svar på det jeg søger.


    Jeg har en kammerat som bruger sin iPad til booking af tattoo kunders tider og han vil meget gerne ha en backup online, da alle hans kunders info osv er på deres booking. så hvis den skulle blive væk eller "gå i stykker" er det jo godt med lidt "backup" et eller andet sted..


    Jeg ved at man kan synkronisere sin Gmail kalender til sin iphone eller iPad.. men kan man også gøre det den anden vej rundt?


    Håber nogen her er bedre til at google end mig :$ eller bare HAR svaret klart :clap:

  • Hvis du sætter den op til at bruge Google's kalender, så vil den automatisk opdatere på alle enheder
    når du indtaster noget.
    Om det så bliver indtastet på er på en mobil, en pc, en iPad osv. opdatere den automatisk til alle enheder.
    Såfremt de selvfølgelig har en netforbindelse.


    Jeg bruger det på min PC'er , iPhone og iPad.


    Der står lidt om det her.
    http://www.google.com/support/…n/answer.py?answer=138740


    Det er stort set samme måde på iPad'en, så du burde kunne bruge den guide til iPad'en også.

  • Ja den del kender jeg godt :)
    Jeg bruger min iphone og computeren genne rainlender ;)


    Men det jeg efterspørger er alle de nuværende aftaler han har på sin iPad kalender.
    De skal synskes over til hans Gmail kalender, er det muligt?