Facebook opfører sig mærkeligt.

• Vi har 2 profiler..
    Og den ene profil er helt normalt og ingen problemer.

den anden profil er der følgende mystiske ting ved.
    Når man laver en ny status, så kommer den på lige med det samme, men så går der lige nogle sekunder så er den væk og så kommer den igen efter mellem 5-60 min..

Det samme sker når folk laver responses på ting som den profil er med i.. Mails om at der er kommet en status update kommer og man kan læse den der, men den kommer ikke på selve facebook siden..
    Ikke nok med det er svært at få hurtige svar, men det er også svært at overhovedet vide om nogle faktisk har skrevet eller om de har slettet det igen eller lign.. :S

Chatten den logger af og på TIT og random..
    Jeg troede først det var browser/internet forbindelse der lavede lidt.. men det sker lige meget hvor vi tilgår den fra.

Nogen der ved hva man kan gøre?? uden at man skal prøve at lave en helt ny profil.. ?

• Det der med at statusser forsvinder, har jeg set lidt af før.
    Men det er pga. at din browser gemmer noget i cachen og det.. hjælper det hvis at du "hard refresher"? (Ctrl+F5)
    Det kan også undgås ved at åbne Facebook i inkognito eller private browsing i IE og FF.

• Du skal lige huske på at Facebook filtrerer dit layout ganske grusomt - f.eks. ignorerer den beskeder og lign. fra folk du ikke har set/snakket/klikket på længe. Det er faktisk rét irriterende alt det arbejde de lægger i forsiden efterhånden. ;)

Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |

Oprindeligt indlæg af HerrMansen
    Du skal lige huske på at Facebook filtrerer dit layout ganske grusomt - f.eks. ignorerer den beskeder og lign. fra folk du ikke har set/snakket/klikket på længe. Det er faktisk rét irriterende alt det arbejde de lægger i forsiden efterhånden. ;)

Ja den er jeg klar over.
    Men det er et enkel stående problem der kun sker med hendes profil, beskeder opdateringer osv. Som enten ikke kommer op når hun har skrevet dem eller de kommer helt fra 5-60 min efter. Og det samme hvis jeg skriver noget til hendes. Så for hun mail og besked på telefonen om at der er kommet noget. Men går hun så ind på face er der intet at se. :/ pænt frusterende når hun forsøger at få hjælp osv. :S