Nyt Tastatur

  • Jeg står og mangler et nyt tastatur vil min workstation, og så ville jeg lige høre, om i har nogle gode ideer.. Jeg skal ikke have alle mulige mærkelig genvejstaster, og jeg gamer slet ikke.. Det skal kun bruges til "kontorbrug"..


    Jeg har selv kigget på Logitech Illuminated og den lidt nyere Illuminated k800.. Specifikationsmæssigt ser k800 bedste ud - men kan umiddelbart bedst lide designet på det almindelige Illuminated keyboard.. Aller bedst tror jeg dog jeg kan lide designet på diNovo Edge (som jeg allerede har til min HTPC), så jeg overvejer også lidt at købe sådan et; det virker bare lidt overkill med touchpad på tastaturet, når jeg har mus ved siden af..


    Hvad vil i anbefale? :)

    [ - EOS 400D - ] - [ - HP EliteBook - ] - [ - iPhone 5 - ] - [ - Thinkpad X430s - ]


    [ - AMD PII 545 - 4 GB RAM - M4A78-EM - 10TB - ][/size]

    Rettet en gang, sidst af Dare_Devil ().

  • Logitech Illuminated får en varm stemme herfra. Har det selv og det endnu det bedste tastetur jeg nogen sinde har haft. Håndledsstøtten er dog intet værd da den er så lille, men til gengæld er byggekvaliteten helt i top. Og som du selv nævner fejler designet heller ikke noget :9xo Enkelt, elegant og lige til.

    Intel Core i5 3570K - CM Hyper 212 Evo - MSI Z77 Mpower - 2x4GB Kingston HyperX T1 1600 Mhz -
    2x MSI NVidia GTX 660 Twin Frozr OC 2GB SLI - Corsair Force GT 120GB SSD SATA3


    HTPC:
    Intel Core i3 2100 - Intel DH67GD - 2x4GB Kingston HyperX Genesis 1600 Mhz - OCZ Vertex 2 60GB SSD SATA2

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Dylmer
    Logitech Illuminated får en varm stemme herfra. Har det selv og det endnu det bedste tastetur jeg nogen sinde har haft. Håndledsstøtten er dog intet værd da den er så lille, men til gengæld er byggekvaliteten helt i top. Og som du selv nævner fejler designet heller ikke noget :9xo Enkelt, elegant og lige til.


    Jeg vil også anbefale Logitech Illuminated.
    http://www.edbpriser.dk/Product/Details.aspx?pid=471826


    Det er super lækker at skrive på.
    Det har flade taster som på en bærbar, og så har det jo lys i tasterne,
    og man kan sætte det til 3 forskellige lysstyrker, samt uden lys.


    Jeg ved i hvert fald hvilket tastatur jeg skal have hvis mit Logitech Illuminated
    tastatur skulle gå i stykker.
    Så køber jeg helt sikkert sådan et igen. :)