Er der nogen der kender et sted man kan downloade RT3(lovligt), har søgt på steam, direct2drive, cdon, og coolshop, men de har desværre ikke spillet?

Railroad Tycoon 3 download.
-
-
-
Oprindeligt indlæg af ayu
SteamDet var pokkers, har eller søgt derinde flere gange. Der står godt nok at spillet ikke er kompatibelt med vista og win 7, men det spil jeg har pt og som jeg har smidt koden væk til kunne jeg godt spille det. Mon man kan køre det i xp kompatibelt tilstand når man downloader det over steam?
-
Såvidt jeg husker kører det i Win7 ud af boksen - men det er et stykke tid siden at jeg sidst har haft en tog trang.
-
Oprindeligt indlæg af HerrMansen
Såvidt jeg husker kører det i Win7 ud af boksen - men det er et stykke tid siden at jeg sidst har haft en tog trang.Der står bare med store bogstaver at det ikke kører med vista og win 7
Men må vel bare tage chancen og købe det.
"Bemærk: This game is not compatible with Windows Vista or Windows 7"
-
Har måske fundet noget der kan afhjælpe problemer med Visa/7 i Steam udgaven. Sender lige en PM når jeg er nogenlunde sikker.
-
Oprindeligt indlæg af HerrMansen
Har måske fundet noget der kan afhjælpe problemer med Visa/7 i Steam udgaven. Sender lige en PM når jeg er nogenlunde sikker.Lyder godt, har heldigvis ikke downloadet det endnu
-
Hej
Jeg ville også helt vildt gerne spille spillet, så jeg er meget interesseret i at høre om i har fundet ud af noget?
Mange hilsner
Anette -
Oprindeligt indlæg af anetteogjesper
HejJeg ville også helt vildt gerne spille spillet, så jeg er meget interesseret i at høre om i har fundet ud af noget?
Mange hilsner
AnetteDet gjorde vi, sender dig lige en pm.