Hejsa , er der kommet en jailbreak til det nyeste firm? , kunne nemlig godt tænke mig at opdatere til det nyeste firm

jailbreak 4.2
-
-
-
tak
, kan du komme på http://www.greenpois0n.com/ , for det kan jeg ikke
-
Greenpois0n's hjemmeside virker fint her..
Går ud fra du mener 4.3 i topic og ikke 4.2.Jeg er selv blevet på 4.2.1, ind til der kommer et untethered jailbreak til 4.3.
Hvis du har gemt dine SHSH filer fra 4.2.1, kan du restore til 4.2.1,
og jailbreake med Greenpois0n. -
Mærligt jeg ikk kan komme ind på den , jeg har pt 4,1 , og der står på iTunes jeg kan opgradere til 4,2 , prøvede at downloade 4,2 filen fra den hjemmeside der er linket til , og indstallere den ved at trykke shift osv , men fik en fejl , så skal jeg upgradere den ved iTunes istedet så ?
-
Du har sikkert en gammel version af iTunes.
Men hvis du opdatere til iOS 4.3 som lige er udkommet, kan du ikke jailbreake.Sørg for at få gemt dine SHSH med TinyUmbrella, så du får mulighed for at installere
4.2.1 på den. -
har version 10.2.0.34 af itunes ? , okay så jeg downloader bare TinyUmbrella (hvorfra ?? ) og gemmer SHSH , upg til 4.3 og downgrader til 4.2 ?
Synes bare det sjovt den siger på itunes , og den senste version er 4.2 og ikk 4.3
...
-
Som jeg sagde.. En gammel version af iTunes..
Den nyeste er 10.2.1.1.. Derfor..TinyUmbrella er jeg ganske sikker på du kan finde på Google.
Dog ville jeg ikke upgrade til 4.3, men nærmere installere 4.2.1 på den.Men sørg for at gemmel alle SHSH blobs.
-
Tak , prøver