iPhone 3g - Jailbreak?

  • Nu har jeg haft min fine iPhone 3g i snart 2 år og den er ved at være GODT langsom efter alle de "fine" updates der er kommet.
    (kan ikke engang multitaske "#¤%)


    Så jeg tænkte at jailbreake den evt. ville kunne gøre den lidt hurtigere?
    har ikke haft gjort noget som helst med den siden jeg har fået den men overvejer det hvis det kan gøre den lidt kvikkere :)

  • Hvad jeg ved af, hjælper det ikke noget at jailbreake den for at gøre den hurtigere.. Efter iOS4 udkom er 3g'eren blevet væsentligt langsommere. De bliver jo lige så stille droppet jo flere nye telefoner der udkommer. Er også bange for at ved næste store update der bliver min 3Gs'er også droppet og mangler nogen features i forhold til 4'eren og 5'eren..

  • Øv bøv =(


    må spare op til den nye iPhone der kommer :boxed:


    kan være den holder 4 år som denne snart har gjort *
    (*fik helt ny af telia da min "lydløs" knap faldt af efter 1 år og 11 mdr.)


    så denne har nu kørt på snart 2 år siden da vil jeg mene =/


    så er også så småt på tide med ny :P

  • Det smarteste at gøre ved en 3G'er er faktisk at downgrade den til iOS 3.1.3.


    Ja, den vil miste mange af de nye features der er i iOS 4.x, men den vil også
    fungere meget hurtigere.


    Jeg mener at Apple stadig signer for iOS 3.1.3 til 3G'erne.
    Jeg er dog ikke 100% sikker.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af robstad
    vil jeg så stadig kunne bruge de programmer jeg har nu? fx. Facebook og sådan =/ ?


    Ja selvfølgelig vil du det.
    Du vil bare ikke have multitasking, og nok heller ikke kunne skifte baggrund bag dine ikoner.
    Med mindre du self. jailbreaker. :)


    Apple har jo nærmest indset at iOS 4.x dræber 3G'en da den simpelthen ikke er kraftig
    nok til alle de features der er i 4.x.
    Men jeg vil lige undersøge om Apple stadig tillader downgrade til 3.x.


    Jeg kan nemlig ikke huske det.
    Har godt nok lige downgraded en 3G'er til 3.1.3, men kan ikke huske om det
    var pga den tidligere havde været jailbreaket eller om det var pga Apple tillod det.


    Jeg vender lige tilbage senere..