SilverStone Fortress FT03

• Fortress FT03 er designet således, at bundkortet er vendt 90 grader inden i kabinettet. Det har den effekt, at kabinettet er højt i stedet for langt. Højden er nødvendig for at imødekomme lange grafikkort, og FT03 har længdemæssig plads til alle grafikkort på markedet. Ligeledes kan full-tower kølere monteres, altså de store processor-luftkølere. FT03 har seks blæserplaceringer, hvoraf de tre er taget i brug. En 3.5” harddisk kan monteres via hot-swapping i toppen, og der er plads til bundkort i en størrelsesorden fra Micro-ATX og nedefter.

Læs testen her:

http://www.tweak.dk/review/Sil…ne_Fortress_FT03/1230/1/1

[Blocked Image: http://www.tweak.dk/images/2011/review/1230/tweak_dk_silverstone_fortress_ft03_7.JPG]

• Det er nu altid spændende at se de produkter der kommer ud af det når producenterne innoverer.

Jeg er ikke umiddelbart helt enig i at det er negativt at der kun er plads til et slimline optisk drev.
    Personligt bruger jeg stort set aldrig mit optiske drev til andet end at installere OS på computer og det er alligevel rimeligt sjældent, så for mit behov er det overkill at have et kabinet med 4x 5.25" bays.

Husk at tænke dig om inden du poster, underbyg gerne svar med argumenter baseret på fakta og husk kilder.

• Helt enig, men skriver jeg ikke også inden i anmeldelsen, at det kun går udover multimedie-folket? :) Altså de mennesker som brænder DVD'er osv.

Anyways kan man jo altid købe et ekstern drev, så helt galt kommer det aldrig til at gå.

Bruger heller ikke selv mit optiske drev - Det er relativt sjældent ;) Kun når jeg skal installere et spil eller brænde en lyd/film CD.

Tak for feedback :)

• Det undrer mig bare meget at kablerne går ud fra toppen og ikke bunden ? Det ødelægger det stilrene design meget efter min mening..

Core i7 920 @ 4.2 GHz
    Corsair XMS3 3x 2GB DDR3-1600 Ram
    2x GeForce GTX295
    EVGA X58 Classified 3x SLI
    2x VelociRaptor 150 GB @ RAID 0
    Corsair HX1000 PSU
    Corsair 800D Kabinet

Oprindeligt indlæg af FonZi
    Det undrer mig bare meget at kablerne går ud fra toppen og ikke bunden ? Det ødelægger det stilrene design meget efter min mening..

Ja det ville have givet en bedre samlet finish