Hjælp min fætter og hans kone med at vinde et bryllup!

• Nogle folk skal bare lære at gå uden om en tråd hvis ikke de har noget positivt at tilføje, selvfølgelige skal man sige sin mening, men man behøver altså ikke sige den hver eneste gang chancen byder sig.

Som flere siger så lavede Angel Lover en lignende tråd sidste år, da var der ingen problemer?

Tæl til 10 inden i trykker på "Lav indlæg" knappen, det kan spare jer for en masse tid og bøvl!

Q9450 | Asus P5Q3 Deluxe | 4GB Corsair DDR3 (1600MHz, CL7) | Sapphire 7870XT Boost

Dell UltraSharp U2410 | Windows 7 Home Premium 64 | 80GB x25-m

Oprindeligt indlæg af ayu
    Nogle folk skal bare lære at gå uden om en tråd hvis ikke de har noget positivt at tilføje, selvfølgelige skal man sige sin mening, men man behøver altså ikke sige den hver eneste gang chancen byder sig.

Som flere siger så lavede Angel Lover en lignende tråd sidste år, da var der ingen problemer?

Tæl til 10 inden i trykker på "Lav indlæg" knappen, det kan spare jer for en masse tid og bøvl!

Kender ikke omtalt tråd, men kan ikke se relevansen i dette.

Vil man ikke have kommentarer, så bør man ikke oprette. Fordi jeg er af en anden holdning skal jeg holde kæ**?

http://www.skala.fm/index.php?…w=article&id=91&Itemid=91

5) Hvis ikke andet er angivet kan hver person kun deltage en gang.

Alene at flere kommenterer med, at de sidder og klikker på bots eller refresh omgår denne regl.
    Art det så ikke er opretter, så ændrer det ikke ved, at han opfordrer til dette gennem oprettelse.

• Nævnte godt nok ikke dig i mit indlæg, men nej, jeg syntes du skal blive ved med at poste som du gør, din fan-base bliver større dag for dag.

Q9450 | Asus P5Q3 Deluxe | 4GB Corsair DDR3 (1600MHz, CL7) | Sapphire 7870XT Boost

Dell UltraSharp U2410 | Windows 7 Home Premium 64 | 80GB x25-m

Oprindeligt indlæg af ayu

Nævnte godt nok ikke dig i mit indlæg, men nej, jeg syntes du skal blive ved med at poste som du gør, din fan-base bliver større dag for dag.

Er nød til at kommentere på de posts som passer på og til mig. Lidt ligesom du gør selv :-)
    Forstår ikke hvorfor du omtaler fanbase. Er du her for at få fans?