Nyt abonoment

  • BiBoB (Telenor's net) har et til 149,-/mdr.

    • Fri SMS
    • Fri MMS
    • 5 timer tale
    • Fri tale mellem BiBoB kunder
    • 1GB data
    • og vigtigst af alt: Ingen opkaldsafgift.


    Damen og jeg er selv lige hoppet over på BiBoB,
    og ind til videre har det kørt flydende. :)


    Ellers har de nogle andre pakker, kan se du ikke bruger data:
    Bl.a.;
    Fri SMS (BiBoB SMS pakke pr. måned inkl. 2500 SMS. Herefter 8 øre pr. SMS) = 50 kr.

  • Jeg havde bibob i 1½ år. Lækkert nok, men jeg kom alligevel op og bruge 3-500 kr afhængi af perioden. Men det aller værste ved bibob, er deres netværk. Det er en skam de har Telenor's netværk og med de 3 telefoner jeg havde gennem tiden med bibob der ændret det sig ikke. Men jeg faldt simpelhen ud 4-5 gange langs motorvejen fra amager til roskilde.. Og så er deres 3g dækning + hastighed så ringe i forhold 3.
    Men du bruger ikke 3g nettet kan jeg næsten regne ud, men de udfald jeg havde var ved samtaler og det pissede mig gevaldigt af da jeg kørte den rute hver dage frem og tilbage..

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Firedog
    Jeg havde bibob i 1½ år. Lækkert nok, men jeg kom alligevel op og bruge 3-500 kr afhængi af perioden. Men det aller værste ved bibob, er deres netværk. Det er en skam de har Telenor's netværk og med de 3 telefoner jeg havde gennem tiden med bibob der ændret det sig ikke. Men jeg faldt simpelhen ud 4-5 gange langs motorvejen fra amager til roskilde.. Og så er deres 3g dækning + hastighed så ringe i forhold 3.
    Men du bruger ikke 3g nettet kan jeg næsten regne ud, men de udfald jeg havde var ved samtaler og det pissede mig gevaldigt af da jeg kørte den rute hver dage frem og tilbage..


    Tror nu Telenor har opgraderet deres net meget siden da..
    Jeg er fx til behandling på Smerteklinikken i Give,
    så på togturen fra Odense til Give var der rigtigt rigtigt mange huller
    hos 3 hvor der slet ingen dækning var.
    Med BiBoB, havde jeg i tirsdags forbindelse hele vejen derop, og tilbage igen,
    og jeg kunne med MyWi dele forbindelsen og være på nettet med min iPad
    hele vejen.
    Det var nu skønt i forhold til 3 hvor jeg kun kunne være på nettet når jeg kom forbi
    en by..


    Men fx her i Odense havde jeg slet ingen problemer med 3.
    Jeg blev bare så træt af at have et dyrt abonnement hos 3, hvor der ud over den faste
    dyre månedspris også kom en opkaldsafgift på 35 øre hver gang.
    Det er simpelthen at røvrende sine kunder noget så groft.
    Vi havde vores iPhone 4 abonnement, så det var 2x599 om måneden, plus opkaldsafgift.
    Efter de 6 måneder ville det så ryge ned på 399,- men stadig have opkaldsafgift.


    Så nu er jeg glad for jeg endelig fik taget mig sammen til at flytte over til BiBoB,
    hvor damen og jeg kan ringe gratis til hinanden uden opkaldsafgift.
    Vi har heldigvis masser af dækning.
    Og så har BiBoB et super sejt logo: :T
    KLIK FOR BILLEDE

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Firedog
    Jeg havde bibob i 1½ år. Lækkert nok, men jeg kom alligevel op og bruge 3-500 kr afhængi af perioden. Men det aller værste ved bibob, er deres netværk. Det er en skam de har Telenor's netværk og med de 3 telefoner jeg havde gennem tiden med bibob der ændret det sig ikke. Men jeg faldt simpelhen ud 4-5 gange langs motorvejen fra amager til roskilde.. Og så er deres 3g dækning + hastighed så ringe i forhold 3.
    Men du bruger ikke 3g nettet kan jeg næsten regne ud, men de udfald jeg havde var ved samtaler og det pissede mig gevaldigt af da jeg kørte den rute hver dage frem og tilbage..



    Da han bor i Herning vil telenor's net klart være at foretrække frem for 3 's jeg er selv fra Esbjerg og alle jeg kender der har haft et 3 abonnement har haft problemer med dækningen, min arbejdsplads har også lige skiftet fra 3 til TDC af samme grund. Jeg har selv Telenor og har aldrig haft problemer.