syntes sgu hele tiden den siger at serveren er offline der er sgu da pisse irriterende

Test Drive Unlimited 2 tråden.
-
-
Var inde tidligere. Men nu kan den slet ikke:( Alt offline.
-
Oprindeligt indlæg af Inderhaten
Var inde tidligere. Men nu kan den slet ikke:( Alt offline.De har så vidt jeg kan se taget spillet ned i en længere periode for at få rettet helt op på alle deres server fejl...
Hvor langtid står det selvfølgelig ikke
-
det er ikke skide smart at sende et spi på gaden med så gennemgribene fejl, det værste er man ikke engang kan få sine penge retur.
-
Efter en god portion tålmodighed kom jeg og gutterne sku ind.
Da vi kom ind kunne vi faktisk alle joine hinanden, og faktisk køre 4 sammen.
Så når det så kører så fungere det faktisk okay.Lad os håbe de arbejder på højtryk for at løse de løse de mange problemer.
-
Oprindeligt indlæg af DKsDEVIL
det er ikke skide smart at sende et spi på gaden med så gennemgribene fejl, det værste er man ikke engang kan få sine penge retur.Enig, men hvis du så hvor fejlet beta'en var så er den her release peanuts..
Desværre er det ved at være standard at sende spil på gaden med flere og flere fejl i start fasen, også rette dem når folk har købt spillet..
Jeg havde dog håbet at Atari havde nosset sig mere sammen, når man tænker på TDU 1, som jeg personligt synes er rimelig fedt...
TDU 2 er bedre grafik men med mindre gameplay end TDU1, der er lavere antal biler, lavere antal ræs og ikke lavere antal garage slots i sine huse..
Dog vil jeg så sig at jeg fortsætter nok lidt endnu med spillet, og håber meget på at de for løst problemerne meget hurtigt...
*EDIT* efter jeg nu har spænderet en uge i miami og kørt utrolig meget bil, må jeg nok sige.. Hold da op det var svært at sende sig tilbage til TDU 2 kørsel.. Bilen reagerer overhovedet ikke som folk ellers siger i følge deres patch...
-
Det rigtigt. For sad netop og snakkede med gutterne igår da vi spillede.
Om at det faktisk havde været sådan ved de sidste mange spil vi ellers har købt ved please.
Cod: mw 1&2, black ops, Bad company 2, medal of honor samt sikkert endnu flere.Syntes virkelig det er at tage pis på alle dem som er loyale nok til at betale penge for spillene stedet for bare at hente dem.
Men TDU 2 skal da nok blive nogenlunde fejlfrit på et tidspunkt. Må vi da håbe.:-D
-
Der har godt nok været mange fejl, men syntes da de er ved at få rettet op på det.
Fik lavet min klub igår med mine venner og kom da også i club level 2
Det eneste problem jeg har nu er efter alle ræs er færdige er det noget svært at tjene credits, så er gået igang med at gennemføre det igen på en anden karakter og så bagefter må jeg sende det gennem et ræs i community race center
ikke helt optimalt men gider ikke køre det samme løb som giver 20.000 over 100 gange for at få noget indkomst..
*Edit*
Inde på deres forum kan man se hvad de arbejder på at fixe osv, også deres twitter (TDU2) profil er brugt meget for at opdatere spillerne. -
der er like kommet en pc patch igen idag så nu fik jeg endlig min zonda tri farvet ting
-
hvorfor åbner mit test drive i windowed mode ? det har det altid gjort så jeg kan lige se toppen af vinduet og det er irriterende
-
tryk alt+enter
-
Fik lige lavet en meget kort youtube video...
http://www.youtube.com/watch?v=RnJSbFdRU1w
Synes enlig det er for dårligt at man kan starte i 6. gear uden problemer også bare køre derud af...
-
tak
-
hvorfor skruer test drive selv ned for lyden i windows indstillinger ved hver opstart ?
-
for de det syntes dem der har lavet spilet er smart.
MEN DET ER DET SQU IKKE
-
Ja det er jo godt der ikke er nogle fejl i TDU2 alt fungere bare 100 %
[Blocked Image: http://steamcommunity.com/prof…50264345203352?tab=public]
hmmm ser ikke ud til den kan ide at poste billeder fra steam
-
-->ZYBER GAMER
gør dette det virker
- right click on the Windows speaker icon in the tray
- select "Playback devices"
- select the "Communications" tab
- mark "Do nothing"