Søger hjælp til headset!

  • Hey guys/girls


    Jeg søger et nyt headset/høretelefoner, de skal bruges til dagligt brug til musik, og så til gaming.
    Så at det har en aftalelig mikrofonen er et stort plus, eller bare den har mulighed for at gemme mikrofonen.


    Jeg har ca 600-700 kr til rådighed.
    Jeg har før prøvet SteelSeries H3, men de har med at blive ubehagelig efter 1 time på.


    Jeg håber i kan hjælpe og give inspiration.

    - AMD Phenom II x4 965BE, clocked 4 GHz
    - Noctua NH-D14
    - Asus Crosshair IV Formula
    - 2x HD Radeon 6870 Oc'ed
    - 500 GB Windows HDD
    - 2 TB Opbevarings HDD
    - CM GX 650W
    - 8 GB 1333 MHz ram
    - CM Cosmos II

    Rettet en gang, sidst af Bettemartin ().

  • Jeg har fornylig købt et SteelSeries 7H og det er jeg super tilfreds med! Den første dag havde jeg godt nok lidt ondt efter at have haft det på, men dagen eller et par dage efter var det som en drøm at have på.
    Mikrofonen kan gemmes væk hurtigt og nemt og lyden er helt fantastisk (Især hvis du køber det med USB lydkort til)


    Eventuelt kunne du købe 5H'ern hvis du ikke vil smide de ca. 780kr. for 7H'ern + usb lydkort.


    http://www.edbpriser.dk/Produc…px?q=7h&sp=all&pid=641891

  • Jeg faldt over en på skolen, som havde en Creative Fatal1ty MK II, det virker som et super nice design, måske lidt billigt lavet med det plastik, også havde den en aftalelige Mic.
    Jeg har også kigget på den Sennheiser, men jeg ved ikke om kvalitet, levetid og pris hænger sammen?


    BTW: Tak for besvarelserne :hb:

    - AMD Phenom II x4 965BE, clocked 4 GHz
    - Noctua NH-D14
    - Asus Crosshair IV Formula
    - 2x HD Radeon 6870 Oc'ed
    - 500 GB Windows HDD
    - 2 TB Opbevarings HDD
    - CM GX 650W
    - 8 GB 1333 MHz ram
    - CM Cosmos II

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Bettemartin
    Jeg faldt over en på skolen, som havde en Creative Fatal1ty MK II, det virker som et super nice design, måske lidt billigt lavet med det plastik, også havde den en aftalelige Mic.
    Jeg har også kigget på den Sennheiser, men jeg ved ikke om kvalitet, levetid og pris hænger
    sammen?


    Sehnheiser for 95% i test her på siden


    BTW: Tak for besvarelserne :hb:


    Beklager double post, eller så nu trible post, men jeg fandt også en test af Creative Fatal1ty MK II.
    Den klarede sig utroligt godt, i forhold til prisen, og da jeg har et Soundblast XL lydkort i Mobo, og Fatal1ty MK II understøtter Creatives støjreduserings software overvejer lidt om det er det værd?


    Igen sorry for trible post

    - AMD Phenom II x4 965BE, clocked 4 GHz
    - Noctua NH-D14
    - Asus Crosshair IV Formula
    - 2x HD Radeon 6870 Oc'ed
    - 500 GB Windows HDD
    - 2 TB Opbevarings HDD
    - CM GX 650W
    - 8 GB 1333 MHz ram
    - CM Cosmos II

    Rettet 2 gange, sidst af Bettemartin ().


  • Alle jeg kender er godt tilfredse med deres steelseries og jeg er selv rigtig glad for mit. Har ingen problemer med microfonen eller hørt om andre der har det :s så måske det handler lidt om opsætningen?