GT5 - ingen Supra?

  • Hey


    Jeg spiller Gran Turismo på min PS3, og vil meget gerne have en Toyota Supra mk. IV ('97). Den kan ikke købes fra ny hos forhandleren, så jeg skal have fat i en brugt. Jeg har bare kun set en enkelt til salg, og da det ikke var turbomodellen, valgte jeg ikke at købe den.


    Er det meningen at de skal være så svære at få fat i? Jeg er inde og tjekke næsten dagligt, og har haft spillet siden det udkom.

  • Supraer plejer at være hæftige og hurtige biler i stort set alle bilspil, så det med at de har gjort den sjælden pga. spilbalance er nok muligt.


    tror bare du må blive ved med at prøve lykken eller se om du kan vinde den i et ræs :)

    CPU: Pentium III 500 MHz
    RAM: 256 MB PC133 SD RAM
    Bundkort: HP bundkort
    GPU: Matrox MGA G200

  • I forhold til de Ferrarier, Lamboer og lignende der er med i spillet, er Supraen ikke så vild :) Det undrer mig bare, at der hele tiden er f.eks. Skylines, Evoer, RX7 og mange andre japanske sportsvogne, mens lige den jeg vil have er umulig at få fat i..

  • supraer kan i hvert fald tunes til en 12-1300 heste in NFS spil. IRL kender jeg en der har tunet en supra til knap 2k heste.
    Har godt nok ikke GT5, men i de tidligere kunne man presse en del ud af dem hvis man justerede dem korrekt mht. gearing og turbo.


    Har dog fundet ud af at brugtbilsforhandleren er rimelig random, nogen har held med at der popper et shitload af supraer frem :D

    CPU: Pentium III 500 MHz
    RAM: 256 MB PC133 SD RAM
    Bundkort: HP bundkort
    GPU: Matrox MGA G200