Gamer computer til salg - Intel i7

  • Hej alle sammen, da jeg ikke gamer mere og faktisk mest har lyst til en bærbar så sætter jeg denne her gamer computer til salg, i håb om en anden kan få glæde af den.


    Her er lidt specs.


    Motherboard: Gigabyte GA-EX58-UD3R
    CPU: Intel Core i7 920 2.66 GHz 4.8
    CPU køler: Corsair H70 Hydro Series CPU køler
    Ram: Kingston HyperX 3 x 2 GB DDR3 1600MHz CL9 TriChannel Harddisk 1: Western Digital 500GB SATA3 6Gb/s Harddisk 2: Ekstern - 1000GB Packabell (Sort)
    Grafik: nVidia GeForce GTX 275 670M 896 M
    GFX standarder DirectX 10, CUDA, PhysX og 120hz 3D understøttelse Kabinet: Cooler Master CM 690 II Advanced
    Strømforsyning: Chieftec Super Series CFT-750-14CS (80+ silver certified) 750Watt
    Lyd: Realtek High Definition Audio - USP PnP Sound Device
    Drev: Super WriteMaster DVDmulti Recorder SpeedPlus
    Netkort: Dual 100/1000 Mb/s Realtek Gigabit LAN
    Operativ System: Windows 7 64 bit - Ultimate
    Køling: Støjsvage kølere og strømforsyning samt ekstra støjdæmpning i kabinet.
    (Der er 3 meget støjsvage ekstra kølere som sikrer et godt airflow) Mål: (LxBxH) 52.3cm x 21.4cm x 51.2cm



    Jeg har kvittering på det hele.
    kasser og sådan noget har jeg også nogle af, men ikke alt.




    SÆLGES KUN SAMLET



    [Blocked Image: http://peecee.dk/upload/view/285059<br>]


    [Blocked Image: http://peecee.dk/upload/view/285060]

  • !wfdi


    Ja ved det godt, det er fordi jeg ikke lige have nogle billeder af min egen så valgte at smide nogen ind af en der lignede..


    Men har jeg fået taget mine egne nu, hvis det er.
    Hvade bare ikke tid til at tage af min den dag jeg lavet den.


    Burde nok havde skrevet det :D


  • Hvis du kigger oppe i toppen af skærmen, så er der et ikon der hedder "PM Boks" lige under og til højre for det store TWEAK.dk logo med den blå/sorte baggrund. :cheers:

    Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |

  • altså syntes computeren står til omkring de 7500 da den er forholdvis ny mange af delene. (har kvittering på) så lad os sige vi smider den 800 kr billiger hvis den kan hentes inden fredag.

  • Du skal nok ikke regne med at få mere end 5000,- for den. Mange af delene er ved at være lidt forældet - har selv lige købt og samlet en ny pc med bedre dele end dem du har der og jeg endte med at give 7000,- for min.