Fotografer

• Hey der!

Er meget nysgerrig efter hvad der sådan rører sig i det danske fotolandsskab. Jeg er begynder med stort B og har lavet en blog hvor jeg skriver lidt om fotografer og fotografering. Jeg forsøger at finde nogle dygtige fotografer at interviewe. Jeg har sendt interviews til en del fotografer, hvor nogle har indviliget i at deltage.

Kender i nogle spændende fotografer, der gider og har tid til at svare på en række spørgsmål der vises på min LINK SLETTET ?

Jeg har sendt til Rune Johanson, et par LINK SLETTET fotografer og LINKS SLETTET

Men lad mig høre om der findes nogle. Vil ikke forstyrre de store etablerede navne som schiller og gunnar merrild.

Har fundet en del på nettet der ser spændende ud. Her er min egen liste indtil videre:

Min liste af reklamelinks er desværre blevet slettet

• Det er imponerende, at de hjemmesider du har fundet på nettet der ser interessante ud er hjemmesider du selv står bag ;)

Det er dog ret uheldigt, at du starter ud med at reklamere for det du selv laver, specielt fordi du - hvis du havde læst reglerne - havde opdaget, at det er en adfærd der ikke er velkommen her på siden.

Så derfor er dine links røget sig en tur, og din tråd er blevet lukket. Du er velkommen til at deltage på lige fod med alle andre brugere her på siden, men hvis du kun ønsker at reklamere for dine egne ting, så er du nødt til at betale for det - nøjagtig som alle andre annoncører.