Froyo på en HTC Hero

  • Den seneste opdatering af softwaren på min Hero har gjort den ubeskriveligt sløv, uden egentlig at give mig nogle nye features.. Så jeg vil gerne skifte softwaren enten til en ældre eller en nyere version.. Har læst en del artikler om det, der alle virker ret simple, men når jeg kommer til bootloaderen matcher det jeg ser på telefonen ikke artiklerne.. Har fået et program til at forsøge at overføre til bootloaderen, men den kommer ikke videre end forsøget


    Tror muligvis at problemet er en nyere bootloader, der enten gør at man slet ikke kan åbne telefonen eller ihvertfald gør processen mere besværlig.. Er der nogen der har haft held med at opdatere deres telefon til Froyo?


    Det skal selvfølgelig helst være med HTC Sense.. Men er det fordi HTC ikke har lavet Android 2.2 versionen til Sense endnu? Og kommer den på noget tidspunkt?


    Valgte netop at lade være med at købe Desire HD fordi de eneste reele forskelle mellem den og Hero var OS-baseret


  • Der er en KÆMPE hardware forskel på de to, to HELT forskellige kerner. Desire HD er meget hurtigere.

    [Workstation]Intel i7-2600K
    Asus Maximus IV Extreme-Z
    Corsair 1600 MHz Vengeance 4x4 GB
    Gainward 780 GTX Phantom-> BenQ 24" XL2410T 120Hz & BenQ 27" M2700HD
    Samsung 850 Evo 256GB (System)

    Samsung 850 Evo 512GB (Games)
    4x4TB (Storage)
    Roccak Kave XTD 5.1 Digital | Roccat Kone XTD | Logitech G15
    Corsair 800D | Corsair HW850

  • Jaja bevares :) men det som anmeldelserne fremhævede var rent og skær software.. Og så en knivspids hurtighed..


    Men jeg vil nu stadig gerne have Froyo på telefonen hvis det kan lade sig gøre.. Så vidt jeg husker, så var optimering en af de helt store forbedringer i 2.2

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Karga
    Jaja bevares :) men det som anmeldelserne fremhævede var rent og skær software.. Og så en knivspids hurtighed..


    Men jeg vil nu stadig gerne have Froyo på telefonen hvis det kan lade sig gøre.. Så vidt jeg husker, så var optimering en af de helt store forbedringer i 2.2



    Hvad er det for nogle anmeldelser?


    Der er jo kæmpe hardware forskel på de to modeller... De kan dårlig sammenlignes.. :crazyeyes:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Pulse


    Hvad er det for nogle anmeldelser?
    Der er jo kæmpe hardware forskel på de to modeller... De kan dårlig sammenlignes.. :crazyeyes:


    Hehe nej okay, men summa summarum, så blev der ihvertfald fremhævet en masse OS-relateret.. :P men kan vi ikke køre den tilbage til sporet? :)


    Der må da være nogen der ved om Froyo kommer til Hero eller om man selv kan få den?

  • Android 2.2 er lige kommet til Legend med sense så ved ikke om dette også vil være muligt på hero så, da de jo minder en del mere om hinanden end HTC Desire

    Core i7 4770K + Noctua NH-S12U I Asus Z87 Maximus Gene IV
    3x4GB Corsair Vengence PC3-12800 9-9-9-24 I WD Black 2TB + 2x256GB SSD
    XFX Vega 56 I Corsair AX850Watt I Bitfenix Phenom M
    Asus MG248Q I Logitech G502 + CM Rapid fire TK keyboard
    Nintendo Switch - PS4 1TB Pro

    Rettet en gang, sidst af Karse ().

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Karse
    Android 2.2 er lige kommet til Legend med sense så ved ikke om dette også vil være muligt på hero så, da de jo minder en del mere om hinanden end HTC Desire


    Ja, og 2.2 med sense kommer også officielt til Wildfire'en... Så hero'en burde kunne få det også. Måske som uofficiel rom...